Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 6 oktober 2020 från mobil enhet

Continental du Sud, vilket hotell! Mycket tillmötesgående och trevlig personal, stilfull inredning med den gamla charmen kvar, sköna sängar och en överdådig frukost. Vi åt middag där på kvällen, den var utsökt god och med fin service. Idel glada miner, hit kommer vi igen!!!

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Karinr214
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 24 oktober 2020

Hej Karin,

Tack så mycket för det fantastiska betyget! Vi blir så glada av att se att ni trivts så bra här hos oss.
Vi hoppas att få se er här igen! Varmt välkomna tillbaka.

Reception

Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Ystad blev första anhalten på vår roadtrip i Skåne/Österlen. Lite kul när jag kom på att det var här Kurt Wallander brukade sitta och äta. Rummet var bra, sängarna helt okej. Fräscht badrum. Överhuvudtaget ett fint och mysigt hotell som var smakfullt inrett. Frukosten var bra.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Malin B
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 7 september 2020

Hej Malin,
Stort tack för ditt besök hos oss! Vad kul att du tyckte om eran vistelse här. Det värmer att höra. Hoppas vi får möjligheten att välkomna dig tillbaka hit!
Johanna
Receptionen på Hotell Continental du Sud

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Här blir man bemött av trevlig personal och ett rent och fräscht
hotell som rakt igenom känns väldigt klassiskt .
Sängarna är mycket bra ,läget är mycket bra om du vill bo centralt .
Frukostbuffén är bra .

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack Mno4
Nitt Yangdi, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2020

Hej!
Tackar så mycket för det fina betyget! Super trevligt att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter!
Nitt, Reception

Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Bodde här en natt och hade bokat ett paket med middag. Middagen var mycket bra där man kunde välja bland menyns förrätter, huvudrätter och desserter. Frukosten var också bra och serverades i den fina matsalen. Rummen var ganska bra och sängen var mycket skön. Toaletten kunde varit större.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack P_Karls

Hej!
Tackar så hjärtligt för det super fina betyget! Så roligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Vi tackar också för din feedback angående storleken på badrummet, vi kommer att ta det till oss! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Som pricken över iet när vi tänkte oss en trevlig kväll i Ystad med besök på teatern.
Nöjda med mat, rum och service.
Unnade oss en efterfest på hotellet med glada vänner, men tyckte att baren stängde väldigt tidigt en fredag.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack BigJonas
HotellContinental, Receptionist på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Hej Jonas,
Tackar så hjärtligt för det fantastiska betyget! Så roligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Vi tackar också för din feedback angående öppettider på fredagar och ska ta det till oss! Varmt välkomna åter!