Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Här blir man bemött av trevlig personal och ett rent och fräscht
hotell som rakt igenom känns väldigt klassiskt .
Sängarna är mycket bra ,läget är mycket bra om du vill bo centralt .
Frukostbuffén är bra .

Datum för vistelsen: juli 2020
1  Tack Mno4
Nitt Yangdi, Gästservice/reception på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 23 juli 2020

Hej!
Tackar så mycket för det fina betyget! Super trevligt att se att ni hade en fin vistelse hos oss. Varmt välkomna åter!
Nitt, Reception

Omdömet skrevs 28 juni 2020 från mobil enhet

Bodde här en natt och hade bokat ett paket med middag. Middagen var mycket bra där man kunde välja bland menyns förrätter, huvudrätter och desserter. Frukosten var också bra och serverades i den fina matsalen. Rummen var ganska bra och sängen var mycket skön. Toaletten kunde varit större.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack P_Karls

Hej!
Tackar så hjärtligt för det super fina betyget! Så roligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Vi tackar också för din feedback angående storleken på badrummet, vi kommer att ta det till oss! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 24 februari 2020 från mobil enhet

Som pricken över iet när vi tänkte oss en trevlig kväll i Ystad med besök på teatern.
Nöjda med mat, rum och service.
Unnade oss en efterfest på hotellet med glada vänner, men tyckte att baren stängde väldigt tidigt en fredag.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack BigJonas
HotellContinental, Receptionist på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 29 februari 2020

Hej Jonas,
Tackar så hjärtligt för det fantastiska betyget! Så roligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Vi tackar också för din feedback angående öppettider på fredagar och ska ta det till oss! Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 18 november 2019 från mobil enhet

Trevligt och bra hotell.
Bra service både i reception och frukostrestaurang. Mycket bra frukostbuffé som innehöll färskpressad juice och alltså helt komplett.
Välstädat fräscht rum!
Enda minuset engångsförpackningar med schampo som höra till historien.
Generellt mycket bra- prova!

Datum för vistelsen: november 2019
Restyp: Reste ensam
Tack 396kalleg
HotellContinental, Receptionist på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 23 februari 2020

Hej Kalle,
Tackar så hjärtligt för det fantastiska betyget! Så roligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Ser att ni värnar om vår miljö, det gör vi också på Continental! Vi tackar för din feedback om schampot och kommer att ta det till oss samt ska vi se över om vi kan finna en mer miljövänlig lösning.

Omdömet skrevs 30 oktober 2019 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som låg bra till nära stadskärnan och kändes familjärt. Vårt rum var fräscht och hyfsat rymligt. Även städningen var bra. Frukostbuffén var välsorterad och det var dessutom väldigt lugnt i matsalen, åtminstone på höstkanten när vi var där. Personalen var genomgående trevlig och hjälpsam. Det fanns helt enkelt inte mycket att klaga på. Det skulle i så fall vara att det var små miniflaskor med schampo och balsam, vilket kändes lite gammaldags och omiljövänligt.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 687olofs

Hej Olof,
Tack för ditt besök hos oss i höstas samt tackar vi så hjärtligt för det 5-stjärniga betyget! Super trevligt att se att ni verkar ha trivts så bra hos oss, då har vi lyckats uppnå den service & kvalitet som vi strävar mot varje dag. Ser att ni värnar om vår miljö, det gör vi också på Continental! Vi tackar för din feedback om schampot/balsam och kommer att ta det till oss samt ska vi se över om vi kan finna en mer miljövänlig lösning.