Omdömet skrevs 7 augusti 2019 från mobil enhet

Sängarna är sköna. Trevligt bemötande i reception och frukostmatsal. Trevlig miljö på hotellet och det ligger centralt och bra. Nu när det är varmt och man har fönsterna öppna störs man tyvärr av tågens inbrömsningar och klockorna som plingar när bommarna går ner.
Fåtöljerna i rummet har gjort sitt - de är uttjänta.
Restaurangen/Bakfikan var denna gång en besvikelse - betjäningen va så långsam, så det som skulle vara en trevlig stund blev ett irriterande minne. Flera i restaurangen fick vänta på sin dricka. En fick själv hämta sin rödvin som va beställd. Maten kom innan vinet. Drinkar vi beställde påbörjades inte på 20-25 min, så vi gick därifrån.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Guide759031
Omdömet skrevs 29 juli 2019

Då vi planerat att ha en tjejhelg på Bornholm valde vi att kombinera det med en övernattning och samtidigt uppleva Ystad. Vi blev inte besvikna! Stort fräscht rum, bra service och superbra frukost. Dessutom nära till centrum och färjan mot Ystad. Jag kommer att återvända!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 628sofias
Omdömet skrevs 21 juli 2019

Trevligt lite pampigt hotell. Fint rum med mycket sköna sängar. Rent och städat. Bra läge och fina omgivningar med gamla stan och nära till shopping. Frukosten var inte överdådig, men helt ok. Bra parkering.

Rumstips: Inte så bra att bo ovanför baren. Kunde inte ha fönstret öppet förrän sent på natten.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack pia-ingegerd
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fint hotell med stil och klass.
Bodde i rum 229.
Trevliga och bekväma rum med riktigt sköna sängar.
Väldigt bra läge med gångavstånd till det mesta i Ystad.
Frukosten var mycket bra, fräscht och mycket att välja på.
Återkommer gärna.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack produktionstekniker
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fina ljusa rum med bra service.
Dock märkligt att ett så fint hotell saknar AC.
Läget är bra.
God frukost.
Ganska dyrt, men mycket bra.
Läger nära hamnen med begränsad havsutsikt.
Nära centrum med flera restauranger.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack stefanonthesea