Omdömet skrevs 29 juli 2019

Då vi planerat att ha en tjejhelg på Bornholm valde vi att kombinera det med en övernattning och samtidigt uppleva Ystad. Vi blev inte besvikna! Stort fräscht rum, bra service och superbra frukost. Dessutom nära till centrum och färjan mot Ystad. Jag kommer att återvända!

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack 628sofias
Omdömet skrevs 21 juli 2019

Trevligt lite pampigt hotell. Fint rum med mycket sköna sängar. Rent och städat. Bra läge och fina omgivningar med gamla stan och nära till shopping. Frukosten var inte överdådig, men helt ok. Bra parkering.

Rumstips: Inte så bra att bo ovanför baren. Kunde inte ha fönstret öppet förrän sent på natten.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack pia-ingegerd
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fint hotell med stil och klass.
Bodde i rum 229.
Trevliga och bekväma rum med riktigt sköna sängar.
Väldigt bra läge med gångavstånd till det mesta i Ystad.
Frukosten var mycket bra, fräscht och mycket att välja på.
Återkommer gärna.

Tack produktionstekniker
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fina ljusa rum med bra service.
Dock märkligt att ett så fint hotell saknar AC.
Läget är bra.
God frukost.
Ganska dyrt, men mycket bra.
Läger nära hamnen med begränsad havsutsikt.
Nära centrum med flera restauranger.

Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Jättefint hotell med superläge. Bevkväma sängar och snygga, omän lite små, rum. Bra frukost och supertrevlig personal. Det som gör att det inte når till en 5a är att du inte själv kan ställa in rumstemperaturen och att priser är högt mot vad du faktiskt får.

Tack Yolayola