Omdömet skrevs 21 juli 2019

Trevligt lite pampigt hotell. Fint rum med mycket sköna sängar. Rent och städat. Bra läge och fina omgivningar med gamla stan och nära till shopping. Frukosten var inte överdådig, men helt ok. Bra parkering.

Rumstips: Inte så bra att bo ovanför baren. Kunde inte ha fönstret öppet förrän sent på natten.
Datum för vistelsen: juni 2019
Tack pia-ingegerd
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fint hotell med stil och klass.
Bodde i rum 229.
Trevliga och bekväma rum med riktigt sköna sängar.
Väldigt bra läge med gångavstånd till det mesta i Ystad.
Frukosten var mycket bra, fräscht och mycket att välja på.
Återkommer gärna.

Tack produktionstekniker
Omdömet skrevs 20 juli 2019 från mobil enhet

Fina ljusa rum med bra service.
Dock märkligt att ett så fint hotell saknar AC.
Läget är bra.
God frukost.
Ganska dyrt, men mycket bra.
Läger nära hamnen med begränsad havsutsikt.
Nära centrum med flera restauranger.

Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

Jättefint hotell med superläge. Bevkväma sängar och snygga, omän lite små, rum. Bra frukost och supertrevlig personal. Det som gör att det inte når till en 5a är att du inte själv kan ställa in rumstemperaturen och att priser är högt mot vad du faktiskt får.

Tack Yolayola
Omdömet skrevs 1 juli 2019 från mobil enhet

Bodde en natt. Men kommer gärna tillbaka. Rent och fräscht. Trevlig personal. Bra läge i Ystad. Riktigt bra frukost som kändes väldigt vällagad och snyggt upplägg.
Det enda som var jobbigt var att det var för varmt på rummet och det gick ej att justera värmen.

Restyp: Reste i arbetet
Tack 328johana
NadiaO806, Receptionist på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 17 juli 2019

Hej Johanna,
Tack för recension och betyg av oss! Det glädjer mig att ni hade en fin vistelse här hos oss! Roligt att ni uppskattade personalen, läget och även frukosten lite extra.
På heta sommardagar kan det bli lite varmt där solen står på, jag hoppas ni sa till i receptionen så vi kunde erbjuda er ett annat rum om möjlighet fanns. Fläktar finns även att låna när behovet finns.
Varmt välkommen tillbaka igen!
Med vänliga hälsningar, Hotell Continental du Sud