Continental du Sud
  • Frukost ingår
  • Bar/lounge
Our House(Ystad)
Omdömet skrevs 30 mars 2017

De har lyckats bevara charmen i ett så gammalt hotell samtidigt som rum och restaurang mm är nyrenoverat. Servicen, det trevliga rummet och en perfekt frukost var det som stack ut mest.

Hotellets läge måste vara Ystads allra bästa. Direkt ute på gatan får man den speciella Ystadskänslan. Rekommenderas!

Tips för att välja rum: Vi bokade direkt på hotellets hemsida och blev som tack uppgraderade.
  • Bodde här: mars 2017, reste med familjen
1  Tack Jens B
Martin J, Ägare på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 11 april 2017

Hej,

Välkommen åter till oss!

Hotell Continental du Sud

Omdömet skrevs 29 mars 2017

Tillmötesgående och hjälpsam personal som uppfyllde våra önskemål. Lätt och smidigt att ta sig dit och parkering var inga problem! På kvällen åt vi god mat i fantastisk miljö. Både jag o mannen är nöjda med vår vistelse!

• Bodde här: mars 2017, reste som ett par
1  Tack idaahlquist
Martin J, Ägare på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 25 augusti 2017

Tack för ditt fina omdöme.
Läget och vår bevakade parkering är något som våra gäster uppskattar.
Kul att du och mannen är nöjda med mat och vistelse.
Hoppas ni besöker oss snart igen!

Omdömet skrevs 16 mars 2017 från mobil enhet

Fint gammalt hotell som håller på att renoveras. Jag fick ett litet men fint rum som redan hade renoverats. Skön säng. Bra läge och trevlig personal som hjälpte mig med mina önskemål vid incheckningen. Dock tycker jag priset är lite för högt kontra standarden.

Bodde här: mars 2017, reste i arbetet
Tack David M
Martin J, Ägare på Continental du Sud, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2017

Hej David,

Tack för ditt fina omdöme, i Maj kommer alla rum vara färdiga.
När renoveringen är klar har vi fem olika kategorier plus sviter.
Vi ser att du bokat din vistelse hos oss via ombud, nästa gång rekommenderar jag dig att boka via oss direkt då får du alltid bästa pris, en voucher att nyttja i vår restaurang samt fri uppgradering av rumskategorin ett steg i mån av plats.

Varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 14 januari 2017 från mobil enhet

Sov över en natt på hotellet och märkte genast att hur gästvänlig personalen var. Det är en varm atmosfär och man känner sig verkligen välkommen.

Rummen är bra, framför allt är det riktigt bra sängar. Jag sov som en stock.

När jag vaknade fick jag en underbar frukostbuffé med bland annat hemlagad jordgubbssylt och drottningsylt till pannkakorna, lokala charkprodukter, smoothies, ostar och nybakat bröd. Frukosten var toppklass!

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
1  Tack charliemalin

Tack för ditt fina omdöme.
Kul att du gillade våra rum, sängar och frukostbuffé. Vi har jobbat mycket med närproducerat och hemlagat att nå en hög kvalité på vår frukost

Omdömet skrevs 25 november 2016 från mobil enhet

Vi hade tur i oturen att hitta detta hotell när vi missat vår färja till Bornholm. Vi blev väl bemötta och kände oss väldigt omhändertagna av en ung man Areon. Vi kom sent och köket var stängt för kvällen, men detta var inga problem han fixade enklare god mat till oss och hjälpte oss att boka om färjebiljetter dessutom.

Rummet var inrett i stilfull smak, tyst och skönt rum. Frukosten höll hög klass och en mysig miljö. Vi blev nästan glada att vi missa färjan :-) vi hann aldrig riktigt tacka för den fina service vi fick när vi kom till hotellet men framför den här, Tack!

Bodde här: november 2016, reste som ett par
Tack Danieloolivia

Tack själva för ert fina omdöme.
Visst är vår personal duktiga på att ta hand om våra gäster.
Välkomna åter.