“Syjuntan sommaravslutning”
Omdöme om Fritidsbaren

Fritidsbaren
Rankad som nr 3 av 5 Smått och gott i Ystad
Kök: Svenskt
Beskrivning: En pärla längs Ystads strandpromenad. Vi öppnar för säsongen Torsdag 21 maj Säsongsavslutning 23 augusti Välkomna Öppettiderna den här sommaren kan variera pga Covid -19
Omdömet skrevs 22 juni 2017 från mobil enhet

Syjuntan åkte ut till Sandskogen för att besöka Fritidsbaren. De är kända för sina köttbullar med krossad kryddpeppar potatis o gräddsås. Med lingon. Väldigt gott. Restaurangen ligger nere vid havet. Vid strandpromenaden. De har även de rikskända wienerbröd en som är goda. Man kan sitta inne eller ute. De har även sin egen Ingvar som hälsar välkommen på sitt eget sätt med Hallå Hallå. Verkligen ett ställe att rekommendera.

Datum för besöket: juni 2017
Tack snorkotto

Omdömet skrevs 28 maj 2017

Morsdagsmat med bland annat nostalgisk fläskfilé m svampkrustad, mkt bea. Romsåsen till laxen var gräddfil med romkorn ovanpå. Fräsch sallad och lite blek och mjuk lax. Miljön och människorna gav en oslagbar upplevelse vid havet. Laxmåltiden var lite tråkig men absolut fräsch och fint upplagd. Skön dukning med rutig duk på verandan. Underbar plats för en lunch. Kommer åter snart, provar gärna köttbullarna.

Datum för besöket: maj 2017
Tack matintresserad741
Omdömet skrevs 1 mars 2017

En sommar restaurang som har hemlagad mat av enklare sort men gott. Deras wienerbröd är välkända och sälj direkt i kiosken, mums!

Datum för besöket: juni 2016
Tack Gunnar S
Omdömet skrevs 15 september 2016

Känns som det mesta de säljer blivit sämre. Wienerbröden är inte så goda som de var förr. Fick vänta lite väl länge på maten vid vårt besök. Maten var ok

Datum för besöket: augusti 2016
1  Tack imeYstad
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Pittoreskt café som ligger i anslutning till Ystads sandstränder som erbjuder avkoppling och skugga under en solig sommardag

Datum för besöket: augusti 2016
Tack AndersT220

Resenärer som tittade på Fritidsbaren tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Fritidsbaren? Berätta vad du tyckte!