“Respekt”

Restaurang o Pizzeria Skogshyddan
Rankad som nr 30 av 80 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 11 augusti 2018 från mobil enhet

Tack för en perfekt pizza.. som en pizza ska vara. Bra service. Snabb!
Samtidigt som vi var hos er var ett sällskap som uppträdde mindre vänligt mot er. Tråkigt att behöva möta denna typ av kunder. Om de förstod/visste att kommer man 8-10 personer och beställer olika rätter så tar det tid. Brist på kunskap/ödmjukhet. Jag skäms som kund att höra/ se detta.
All credd till er!!!!

Tack Lackalangavagen

Omdömet skrevs 6 augusti 2018 från mobil enhet

Bokningen var till att börja med bortslarvad. De fixade ett bord efter många om och men. Från de att vi beställde dröjde det 20 minuter innan vi fick dricka. Efter 45 minuter kom maten, vi hade gärna önskat förvarning om att det skulle dröja eftersom vi dä troligtvis beställt en förrätt. När maten väl kommer finns det både lök och fefaroni även fast vi bett om att ta bort det. Fläskfilén på pizzan var hård och seg. Och Titanic pizza hade inge båtformat direkt. Dessutom skulle vi ha såser sidan om vilket vi fick påminna om annars hade vi fått vara utan sås. Pizzasallad blev vi inte heller serverade utan fick be om. Ingen bra service och ingen speciellt god mat! Välj en vanlig snabbmats pizzeria, det är mycket bättre vill jag lova!

Tack Erica J
Omdömet skrevs 23 juli 2018

Personalen var supertrevlig och uteserverigen mysig. Det tog dock lite väl lång tid innan vi fick våra pizzor. Vi väntade i över en timme.

Tack Eleonor B
Omdömet skrevs 30 november 2016

Väldigt trevlig miljö och god mat, väl värd ett besök då och då. Att sitta och äta en god middag i trädgården en sommarkväll blir ett fint sommarminne.

Tack 740Le_ker
Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Regionens bästa schnitzel. Stor och bra panerad. Klassiska tillbehör som gröna ärtor, citron, ansjovis och kapris. till det kan man välja olika potatisrätter.

Tack thomaspQ7200ET

Resenärer som tittade på Restaurang o Pizzeria Skogshyddan tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Restaurang o Pizzeria Skogshyddan? Berätta vad du tyckte!