“Mysig restaurang med trevlig personal”

Restaurang o Pizzeria Skogshyddan
Rankad som nr 30 av 80 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 23 juli 2018

Personalen var supertrevlig och uteserverigen mysig. Det tog dock lite väl lång tid innan vi fick våra pizzor. Vi väntade i över en timme.

Tack Eleonor B

Omdömet skrevs 30 november 2016

Väldigt trevlig miljö och god mat, väl värd ett besök då och då. Att sitta och äta en god middag i trädgården en sommarkväll blir ett fint sommarminne.

Tack 740Le_ker
Omdömet skrevs 11 augusti 2016

Regionens bästa schnitzel. Stor och bra panerad. Klassiska tillbehör som gröna ärtor, citron, ansjovis och kapris. till det kan man välja olika potatisrätter.

Tack thomaspQ7200ET
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde carbonaran och den var jättegod. Mysig restaurang med överkomliga priser. Trevlig och serviceinriktad personal.

Tack SofieF182
Omdömet skrevs 27 juni 2016

Ett mycket trevligt ställe med skogen i hälarna. Maten är superb och personalen är trevlig och vet hur deras yrke ska utövas.

Tack 87lena

Resenärer som tittade på Restaurang o Pizzeria Skogshyddan tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Restaurang o Pizzeria Skogshyddan? Berätta vad du tyckte!