“Riktigt god mat!”

Restaurang o Pizzeria Skogshyddan
Rankad som nr 30 av 80 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Beställde carbonaran och den var jättegod. Mysig restaurang med överkomliga priser. Trevlig och serviceinriktad personal.

Tack SofieF182

Omdömet skrevs 27 juni 2016

Ett mycket trevligt ställe med skogen i hälarna. Maten är superb och personalen är trevlig och vet hur deras yrke ska utövas.

Tack 87lena
Omdömet skrevs 7 maj 2016 från mobil enhet

Mycket god mat och trevlig personal, riktigt bra har de blivit sen den nya ute serveringens platsen blev klar. Klart värt mer än ett besök!!

Tack Mikael J
Omdömet skrevs 2 september 2015

Vi var 6 personer som valde 5 olika rätter. Vi fick rätterna samtidigt och alla var varma och mycket mycket bra tillagade! Vi var ärligt talat mycket positivt överraskade och vi kommer helt säkert att komma tillbaka alla 6!

1  Tack Margareta S
Omdömet skrevs 14 augusti 2015

Var länge känt för sina pizzor men verkar ha gått över till lite finare menyer. Åt en väldigt god toast där och personalen var mycket trevlig. Notan var däremot väl dyr.

Tack Passionfortravel85

Resenärer som tittade på Restaurang o Pizzeria Skogshyddan tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Restaurang o Pizzeria Skogshyddan? Berätta vad du tyckte!