“Sååå gott”

Upp eller Ner
Rankad som nr 5 av 79 Restauranger i Ystad
Kök: Grill
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Bästa hamburgaren vi ätit & de godaste krispigaste pommes fritesen Mysigt läge på restaurangen.

Tack P4451YJkarolinas
Restaurangchef, Hotelldirektör på Upp eller Ner, svarade på det här omdömetSvarade 16 augusti 2021

Tack för ert omdöme! Vi uppskattar att ni tyckte om våran hamburgare som varit med oss sen start
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 augusti 2021 från mobil enhet

Detta är ett populärt ställe insåg vi men vi hade tur att få ett bord utomhus. Jättegoda hamburgare. Trevlig personal som var serviceminded. Ligger precis vid torget. Har även inomhus servering. De som är rullstolsburna kan endast sitta utomhus då det är många trappsteg in till resturangen inomhus. Hit kommer vi gärna igen. Kan verkligen rekommendera detta ställe.

1  Tack Liza9193

Tack för ert omdöme!
Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 9 augusti 2021

Hemskt....är det bästa beskrivningen. Sämsta ställe vi ättit på länge. Maten var så dåligt att det går inte att beskriva. Chipsen derverades i rostiga o smutsiga burkar.
Service var helt ok

Tack Caban62

Hej!
Eftersom era ord skiljer sig från mängden ser vi gärna att ni mailar info@uppellerner.se och förklara vad som var så hemskt.
Vi serverar våra pommes i trendiga konservbukar av hela tomater som vi gjort sommarens hemmagjorda ketchup på tidigare. Vi har upplevt våra pommes håller bra värme jämfört med om vi lagt dem direkt på tallriken.
Hoppas vi hörs via mail.

Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Kanon god mat och utmärkt service.
Fick bord snabbt, inga problem med att byta bord heller.
Går definitivt hit igen.

Tack 481rebeckab

Tack för ert omdöme!
Varmt välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 3 augusti 2021 från mobil enhet

En fantastisk upplevelse med god mat, bra service med mycket trevlig personal.
Trots den sena tiden vi kom fixade personalen så vi kunde beställa både mat och dryck.

Tack ChristinaE1246

Tack för ert fina omdöme!
Vi försöker alltid lösa det bästa för alla våra gäster oavsett om dem kommer tidigt eller sent.
Varmt välkomna tillbaka!

Resenärer som tittade på Upp eller Ner tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Upp eller Ner? Berätta vad du tyckte!