“Bra läge och charmig lokal.”
Omdöme om Upp eller Ner

Upp eller Ner
Rankad som nr 5 av 74 Restauranger i Ystad
Kök: Grill

Bra läge och charmig lokal. Maten var bra men inget speciellt. Testar nog någon annan restaurang nästa gång vi är på besök

Tack lifeislife81
uppellerner-litemer, General Manager på Upp eller Ner, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tack för att ni tog er tid att recensera oss, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 11 september 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande på en trevlig restaurang. Maten smakade utmärkt. Värt ett besök om man är i Ystad.

Tack italienska
uppellerner-litemer, General Manager på Upp eller Ner, svarade på det här omdömetSvarade 15 september 2020

Tusen tack för att ni tar er tid att recensera oss, det glädjer oss att mat, service och bemötande var till belåtenhet. Hoppas vi får se er hos oss igen!

Omdömet skrevs 5 september 2020

Fantastisk mat, härlig miljö, bra priser och mycket trevlig personal
Att restaurangen var fullsatt en vanlig vardagskväll förstår vi nu.

1  Tack rolfhH3148RV

Vilken fullträff till recension, tusen tack för de värmande orden, det är precis detta man vill läsa! Det gläder oss att er kväll var till belåtenhet. Och visst är det härligt att så många vill besöka oss alla dagar i veckan, vi uppskattar det enormt. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 20 augusti 2020 från mobil enhet

Trevligt bemötande bra start för besöket. Stora portioner så det räckte väl att två delade på charkuterier från Skåne som starter (finns att välja för flera personer). Varmrätter helt ok och snyggt upplagt. Prisvärt och trevligt.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Mijaana

Det gläder mig att ni fick ett härligt första intryck, det gör så mycket för oss att ni känner er väl omhändetagna från start. Roligt att ni uppmärksammar våra upplägg, vi tycker om att vara lekfulla och kreativa i dessa. Hoppas vi ses igen, varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Mycket trevlig restaurang med fin miljö både inomhus och utomhus. God mat, bra service och trevlig personal.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Caroline H

Tack för värmande ord, vad roligt att ni uppskattar våra miljöer och att både mat och service var till belåtenhet. Varmt välkomna åter!

Resenärer som tittade på Upp eller Ner tittade också på

Besökt Upp eller Ner? Berätta vad du tyckte!