“Take away 17 juli 16.45”
Omdöme om Sushinu

Sushinu
Rankad som nr 10 av 74 Restauranger i Ystad
Kök: Sushi
Omdömet skrevs 26 juli 2020

Fantastiskt gott! Ni gjorde verkligen det där lilla extra för att det skall bli perfekt och därmed nöjda kunder. Vi återkommer!
Limhamnsbo

Tack Limhamnsbo

Omdömet skrevs 23 juli 2020

Givet besök om man gillar sushi
Helt underbart gott
Fantastisk personal
Ett måste..
Världsklass
Köksmästare kan verkligen sitt jobb

Tack richarda266
Omdömet skrevs 19 juli 2020 från mobil enhet

Mycket god sushi och trevlig personal. Det pankofriterade riset med lax och tillbehör är outstanding - prova!!!

1  Tack MrsTravellover
Omdömet skrevs 15 juli 2020

Helt klart det bästa sushi ställe vi ätit på. Är från Malmö och inte ens där med det stora urvalet har jag hittat något i klass med sushinu. Väldigt trevlig personal och bra mat!

Tack 878linnl
Omdömet skrevs 14 juli 2020

De har tyvärr ingen kunskap om hur man tillagar sushi alls. Är konfunderad över hur de kan få över 4 stjärnor i betyg. Dyrt och dåligt tillagad sushi helt enkelt. Man känner sig lurad när man går därifrån. Till och med kranvatten får du betala för. Avråder starkt!!!

Tack Ooaa

Resenärer som tittade på Sushinu tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Sushinu? Berätta vad du tyckte!