“Väldigt god sushi”

Sushinu
Rankad som nr 10 av 74 Restauranger i Ystad
Kök: Sushi
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Väldigt god sushi, snyggt upplagt och goda smaker! Trevlig och väldigt serviceinriktad personal. Rekommenderas!

Datum för besöket: februari 2020
1  Tack miaa86

Omdömet skrevs 24 januari 2020 från mobil enhet

Super gott, fräsch lokal & mycket trevlig personal. Restaurangen ligger centralt vilket gör att det är enkelt att hitta

Tack niningen
Omdömet skrevs 10 januari 2020

Vi har beställt sushi här tre gånger och det har varit väldigt gott och fräscht.
Bästa sushirestaurang i Ystad.

1  Tack DocDaga
Sushinu, Informationsansvarig på Sushinu, svarade på det här omdömetSvarade 11 januari 2020

Tack för ert fina omdöme!
Välkomna åter!

Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Jättegott! Tog en vegetarisk wok och en tio bitars vegansk sushi. Mysig miljö i mitten av ystad. ...

1  Tack andrrr9x
Omdömet skrevs 31 oktober 2019 från mobil enhet

Smådrygt bemötande från vår servitör med liten vilja att hjälpa oss. När vi hämtar maten så stämmer ingenting.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack 468fredrikn
SushinuYstad, Informationsansvarig på Sushinu, svarade på det här omdömetSvarade 6 januari 2020

Hej!
Vad tråkigt att det blev tokigt med er beställning. Vi upptäckte detta också en kort stund efter och försökte få tag på er, men lyckades inte. Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att ni råkade ut för detta och kompenserar er självklart om ni förklarar vem ni är vid nästa beställning.
Vi försöker alltid utvecklas och tar till oss kritiken och för den vidare till vår personal.
Tack för er feedback och vi ber än en gång om ursäkt.

Resenärer som tittade på Sushinu tittade också på

Ystad, Skåne län

Besökt Sushinu? Berätta vad du tyckte!