Kostnadsfri avbokning till den 23-02-17
Priceline115 US$
Travelocity104 US$
eDreams115 US$
Omdömet skrevs 2 november 2022

Mysigt hotell med charmig atmosfär. Rummet var stort och fint - sommartid hade vi kunnat njuta av en egen liten terrass. Bra frukostutbud. Mycket tydliga och bra anvisningar om hur vi skulle parkera till en rimlig kostnad.

Rumstips: Vi hade rum åt trädgården, kanske mer ostört åt gatorna, men inget större problem.
Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack Gunilla S
Omdömet skrevs 9 augusti 2022 från mobil enhet

Bokade sviten över fyra månader innan ankomst. När vi väl kom dit så var den tydligen dubbelbokad så vi fick ingen svit.
Blev erbjuden ett annat rum som inte var likvärdigt.

Valde att åka till ett annat hotell.
Besviken!

Datum för vistelsen: augusti 2022
1  Tack Emelie R
Omdömet skrevs 11 juli 2022 från mobil enhet

Ett mycket trevligt hotell som motsvarade alla förväntningar. Trevlig atmosfär med mycket trevlig personal. Utmärkt läge. Frukosten bra. Eftersom det är ett gammalt hus så är det lite lyhört. Men inget som stör. Rekommenderas absolut och vi återkommer gärna!

Datum för vistelsen: juli 2022
Tack mattsj2015
Omdömet skrevs 14 maj 2022

Ett mycket charmigt hotell om man som jag gillar personliga hotell i äldre stil. Kommer in i en personligt inredd reception där man också bjuds in i ett litet bibliotek.

Fick ett perfekt rum för oss som bestod av två vuxna med en tonårig son. Ottergrenska gemaken består av två rum på två våningar. Plats för totalt 6 personer.

Mycket sköna sängar, täcken och kuddar. Rent och personligt inrett. Om man bytt ut golv och målat på väggarna lite hade det uppnått 5 /5.

Underbar välskött innergård med utemöbler och fina blomster. Frukosten serverades i hus mitt emot på innergården. Det huset består av, förutom hotellrum, fyra olika rum att inta sin frukost i. Även dessa charmigt inredda i äldre stil. Frukosten hade allt vi hade att önska.

Mitt i centrum men ändå lugnt beläget med närhet till shopping och restauranger. Bra cyklar hyrde vi på hotellet för 100:-/dag.

Kommer mer än gärna att återvända hit!

Datum för vistelsen: maj 2022
Tack alsace70
Omdömet skrevs 9 oktober 2021 från mobil enhet

En väldigt mysigt hotell med trevlig personal.
Rummet vi fick var en uppgradering från det vi bokade och vi hade höga förväntningar. Jag är glad att vi fick uppgraderingen, för jag hade nog inte viljat bo i ett sämre rum.
Det var ganska slitet, och inte speciella rent, men helt klart beboligt. Toaletten( i en garderob! ) var väldigt fräsch!
Frukostbuffén.. det fanns lite mer att önska om denna. Som vuxen, helt okej. Men eftersom det står ”familjehotell”, så tänker jag att lite mer barnanpassade frukost hade varit bra.
Trångt vid frukosten och det hade nog varit bra med bokade tider så alla fick plats.

Datum för vistelsen: oktober 2021
Tack 840camillah