Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com137 US$
Priceline137 US$
eDreams137 US$
CheapTickets137 US$
Travelocity137 US$
Omdömet skrevs 22 juni 2021 från mobil enhet

Detta charmiga hotell motsvarade helt mina förväntningar. Gammal korsvirkebyggnad med atmosfär. Mitt rum med fönster in mot gården var rent, fräscht, välutrustat(tom litet kylskåp)och smakfullt inrett. Välsmakande frukost med allt man kan begära, dvs standard hotell-frukost, stort plus för att man kunde sitta ute på gården och äta. Mycket vänligt bemötande av all personal. Läget är oslagbart, granne med saluhall, torg och kyrka och även många restauranger i närheten. Även mycket nära järnvägsstationen. Återvänder gärna.

Datum för vistelsen: juni 2021
Restyp: Reste ensam
Tack lottassyrra
Omdömet skrevs 17 juni 2021 från mobil enhet

Hade hört positivt om detta ställe, men tyvärr inte värt pengarna. Verkar ha passerar zenit, fick känslan av att stället var något trött. Varken rum eller frukost motsvarade priset. För det priset så borde frukosten varit lite mer än vad som serverades. Var mer vad får på ett trött motell. Det positiva var läget. Och det är väl som det klassiska location location location är det som gäller. I övrigt kan jag rekommendera Ystad, en stad jag skulle kunna bo i. Synd att man inte utnyttjar hotellets potential, den är stor.

Rumstips: Be att få se på rummet innan ni accepterar och betalar.
1  Tack Strupo
Omdömet skrevs 9 juni 2021 från mobil enhet

Charmigt äldre hotell med centralt lugnt läge.
Rum i olika storlekar och utförande
Rent och fräscht.
Bra sängar och möjlighet att inta frukosten på innergården vid bra väder
Trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo där igen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Tyvärr verkar det som att hotellet surfar på gamla meriter. Fotona på hemsidan stämmer inte med verkligheten 2021. Slitet och trasiga detaljer i vårt rum.
Centralt beläget och gratis parkering är positivt.
Fin innergård med lummig trädgård.

2  Tack Helwib66
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt boende med många mysiga rum. Vi bodde i det Rosa rummet.
Bra säng, sittgrupp, toalett med dusch samt ett litet kylskåp.
Hotellet ligger väldigt centralt med bra parkering i närheten.
Bra frukost.
Vi kommer gärna tillbaka

Tack Hammarby12
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Tack för fin feedback!