Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com233 US$
eDreams196 US$
CheapTickets233 US$
Orbitz.com233 US$
Travelocity233 US$
Omdömet skrevs 9 juni 2021 från mobil enhet

Charmigt äldre hotell med centralt lugnt läge.
Rum i olika storlekar och utförande
Rent och fräscht.
Bra sängar och möjlighet att inta frukosten på innergården vid bra väder
Trevlig personal. Kan mycket väl tänka mig att bo där igen

Datum för vistelsen: juni 2021
Tack lotta_de_laval
Omdömet skrevs 16 maj 2021 från mobil enhet

Tyvärr verkar det som att hotellet surfar på gamla meriter. Fotona på hemsidan stämmer inte med verkligheten 2021. Slitet och trasiga detaljer i vårt rum.
Centralt beläget och gratis parkering är positivt.
Fin innergård med lummig trädgård.

Datum för vistelsen: maj 2021
1  Tack Helwib66
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt boende med många mysiga rum. Vi bodde i det Rosa rummet.
Bra säng, sittgrupp, toalett med dusch samt ett litet kylskåp.
Hotellet ligger väldigt centralt med bra parkering i närheten.
Bra frukost.
Vi kommer gärna tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Hammarby12
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Tack för fin feedback!

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Mysigt lite enklare hotell som ligger precis runt hörnet från det stora torget med närhet till restauranger och affärer. Ägaren tog emot och visade oss på kartan var det fanns restauranger mm. Rummet var fint och sängarna sköna. Helt ok frukost i en mysig frukostmatsal.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack KarinF153
Omdömet skrevs 9 september 2020

Jag bokade ett dubbelrum. Tyvärr så läste jag inte bekräftelsen utan konstaterade att den hade kommit. Ett dyrt misstag. Fast mitt eget fel, Vi fick en svit. Men då förväntar man sig också kanske lite extra med tanke på vad man betalar. Här fanns tvål, handdukar och tv, ingenting mer. Inte, som det brukar, Vattenkokare, tepåsar, nescafé. Brukar också finnas lite extra i duschen balsam ex. Här fanns ingenting av det.
Frukosten var Coronaanpassad i ett utrymme i trädgården, men mycket enkel, inget laktosfritt t ex. Fanns bara kaffekoppar med fat, lite smått att dricka te i.
Allt kändes lite besparing.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Exploration801217
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Hej! Tack för din feedback. Du betalade för ett dubbelrum men blev uppgraderad till en svit...
Att du sedan inte fick krämer etc är en annan sak. Vi har medvetet undvikit onödig konsumtion av sådana produkter.
Mvh Receptionen