Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 maj 2021 från mobil enhet

Trevligt boende med många mysiga rum. Vi bodde i det Rosa rummet.
Bra säng, sittgrupp, toalett med dusch samt ett litet kylskåp.
Hotellet ligger väldigt centralt med bra parkering i närheten.
Bra frukost.
Vi kommer gärna tillbaka

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack Hammarby12
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 3 maj 2021

Tack för fin feedback!

Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Mysigt lite enklare hotell som ligger precis runt hörnet från det stora torget med närhet till restauranger och affärer. Ägaren tog emot och visade oss på kartan var det fanns restauranger mm. Rummet var fint och sängarna sköna. Helt ok frukost i en mysig frukostmatsal.

Datum för vistelsen: april 2021
1  Tack KarinF153
Omdömet skrevs 9 september 2020

Jag bokade ett dubbelrum. Tyvärr så läste jag inte bekräftelsen utan konstaterade att den hade kommit. Ett dyrt misstag. Fast mitt eget fel, Vi fick en svit. Men då förväntar man sig också kanske lite extra med tanke på vad man betalar. Här fanns tvål, handdukar och tv, ingenting mer. Inte, som det brukar, Vattenkokare, tepåsar, nescafé. Brukar också finnas lite extra i duschen balsam ex. Här fanns ingenting av det.
Frukosten var Coronaanpassad i ett utrymme i trädgården, men mycket enkel, inget laktosfritt t ex. Fanns bara kaffekoppar med fat, lite smått att dricka te i.
Allt kändes lite besparing.

Tack Exploration801217
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Hej! Tack för din feedback. Du betalade för ett dubbelrum men blev uppgraderad till en svit...
Att du sedan inte fick krämer etc är en annan sak. Vi har medvetet undvikit onödig konsumtion av sådana produkter.
Mvh Receptionen

Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Vänligt välkomnande personal. Charmigt nyrenoverat rum med möbler i passande stil. Vi bodde i svit, dock fanns inget av det lilla extra. Endast tvål i badrummet. Med tanke på det höga priset kunde man förvänta sig bl a fler artiklar i badrummet. Te/ kaffe + vattenkokare fanns inte heller på rummet. Frukost serverades i en coronaanpassad uppbyggd del utomhus. Bra lösning på problemet. Dock var frukosten inte vad man kunde förvänta sig, ganska sparsamt uppdukat. Inget laktosfritt alternativ fanns. Porslin av diverse hopplock. Trevligt att kunna sitta ute i trädgården under träden och inta sin frukost.

Tack LottaiMalmo

Tack för att du uppskattade våra coronaanpasningar. Vattenkokare finns numera på rummen!

Omdömet skrevs 5 september 2020 från mobil enhet

Hotellet är mycket charmig och har perfekt centralt läge. Huset är gammal med allt vad det innebär -branta trappor och knarriga golv men allt är mycket välskött. Frukost på innergården i solen en höjdare. Stadskyrkan ligger nära och klockorna ringer varje kvart - det är charmigt men om du är lätt störd ska man bor någon annanstans

Tack 341micaela
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 6 september 2020

Tack för din fina bedömning!
Mvh Receptionen