Vänligt välkomnande personal. Charmigt nyrenoverat rum med möbler i passande stil. Vi bodde i svit, dock fanns inget av det lilla extra. Endast tvål i badrummet. Med tanke på det höga priset kunde man förvänta sig bl a fler artiklar i badrummet. Te/ kaffe + vattenkokare fanns inte heller på rummet. Frukost serverades i en coronaanpassad uppbyggd del utomhus. Bra lösning på problemet. Dock var frukosten inte vad man kunde förvänta sig, ganska sparsamt uppdukat. Inget laktosfritt alternativ fanns. Porslin av diverse hopplock. Trevligt att kunna sitta ute i trädgården under träden och inta sin frukost.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack LottaiMalmo

Hotellet är mycket charmig och har perfekt centralt läge. Huset är gammal med allt vad det innebär -branta trappor och knarriga golv men allt är mycket välskött. Frukost på innergården i solen en höjdare. Stadskyrkan ligger nära och klockorna ringer varje kvart - det är charmigt men om du är lätt störd ska man bor någon annanstans

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 341micaela
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan

Tack för din fina bedömning!
Mvh Receptionen

Ett mysigt hotell med en härlig innergård där man kunde sitta och ta en kopp kaffe och även inta sin frukost på morgonen. Rummet var enkelt och inget speciellt. Ganska slitet men ändå i sin helhet charmigt, dock inget som vi återvänder till tyvärr.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack ita492015
Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt gammalt bnb med fräscht badrum på rummet. Mycket god frukost som du åt ute på innegården bland husväggarna och buskar. Mycket bra läge mitt i centrum. Nära till restauranger och tågstationen. Dock inte så sköna sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JoCeci
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Bodde här under en natt.
Måste erkänna att vi blev lite besvikna då vi inte trodde att det skulle vara så slitet som det faktiskt var. Upplevelsen var att bo på ett slitet vandrarhem istället för hotell. Dessutom var det bruna fläckar på sängöverkastet och fanns ingen toalettrulleshållare på badrummet vilket kändes ofräscht. Väldigt lyhört.
I övrigt var det rent och centralt beläget. Charmigt gammaldags yttre och tillgång till garage mittemot gatan vilket var smidigt. Ganska bra frukost.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Eljo44