Omdömet skrevs 18 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt gammalt bnb med fräscht badrum på rummet. Mycket god frukost som du åt ute på innegården bland husväggarna och buskar. Mycket bra läge mitt i centrum. Nära till restauranger och tågstationen. Dock inte så sköna sängar.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack JoCeci
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Bodde här under en natt.
Måste erkänna att vi blev lite besvikna då vi inte trodde att det skulle vara så slitet som det faktiskt var. Upplevelsen var att bo på ett slitet vandrarhem istället för hotell. Dessutom var det bruna fläckar på sängöverkastet och fanns ingen toalettrulleshållare på badrummet vilket kändes ofräscht. Väldigt lyhört.
I övrigt var det rent och centralt beläget. Charmigt gammaldags yttre och tillgång till garage mittemot gatan vilket var smidigt. Ganska bra frukost.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Eljo44
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Centralt belägen ”hotell” som visade sig ha det mest opraktiska upplägget. Rummet var på andra våningen som man nådde genom att klättra i en massa trappor både ute och inne. Inte så roligt om man ska bära upp några väskor, eller om man är handikappad. Rummet var varm så att ha öppnad takfönster var ett måste. Dock när man ska väl sova var det omöjligt pga kyrkklockan som plingade hela natten. Sängen var obekväm så både jag och sambon hade ont i ryggen flera dagar efteråt. Dessutom lyhört, man hörde folk Runt omkring hela tiden.
Vi var jättebesvikna efter vår vistelse för man betalade ändå ganska saftig summa för en natt för att sova, men blev knappt nån sömn.
Frukost i coronatiden var i nån slags uterum där man fick hämta själva maten och fick trängas med fyra andra personer samtidigt och självklart sprang fler in som skulle bara.... Frukost var jätteenkel och äggen överkokta och gröna. Blä

Rumstips: Välj annat hotell
Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Didi O
Omdömet skrevs 5 juni 2020 från mobil enhet

Bodde här i två nätter. Läget är perfekt med gångavstånd in till centrala Ystad. Rummet vi hade var rent och fint och motsvarade våra förväntningar. Frukosten var helt okej och innergården var jättemysig. Vi hade dessutom en härlig balkong utanför vårat rum.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 3 oktober 2019

Inte på långa vägar prisvärt. Slitna opraktiska rum. Illaluktande rum med omöjlig farlig dusch.
Ej prisvärd frukost. Jag rekommenderar inte detta hotell.
Har i arbetet haft 200 till 250 hotellnätter per år över hela sverige samt Europa.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Lowfue