Omdömet skrevs 5 juni 2020 från mobil enhet

Bodde här i två nätter. Läget är perfekt med gångavstånd in till centrala Ystad. Rummet vi hade var rent och fint och motsvarade våra förväntningar. Frukosten var helt okej och innergården var jättemysig. Vi hade dessutom en härlig balkong utanför vårat rum.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack MikaelCH61
Omdömet skrevs 3 oktober 2019

Inte på långa vägar prisvärt. Slitna opraktiska rum. Illaluktande rum med omöjlig farlig dusch.
Ej prisvärd frukost. Jag rekommenderar inte detta hotell.
Har i arbetet haft 200 till 250 hotellnätter per år över hela sverige samt Europa.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack Lowfue
Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

I ett gammalt hus finns detta hotell. Centralt beläget. Sköna sängar och rymligt rum. Frukost som är ungefär som när man plockar fram allting hemma. Här finns bröd och pålägg, fil och flingor, juice och löskokt ägg. Mitt rum var lyhört, så jag vaknade av både kyrkklocka och tornväktare upprepade gånger under natten. Kanske vänjer man sig vid oljudet om man stannar fler nätter?!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Godislotta
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde en natt i stugan på gården, med dusch och toalett i huvudbyggnaden, helt OK till det priset.
Mysig innergård med trädgård att äta frukost i om det är fint väder, ett riktigt sommarhotell tycker jag.
Helt ok frukost.
Det fanns oxå cyklar att hyra för 50kr/dag.
Trevlig och tillmötesgående personal.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack ACL1978
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Varning för Karl den XII svit!!!
Rummet visade sig ha badrummet utanför själva rummet!!!! Supertrist rum med takfönster. Kändes som ett möbelupplag med slitna eländiga möbler o mattor!! Allt bör bytas ut! Jämförde med andra rum då vi var ett stort sällskap. Vissa rum är stora o jättefina! Otroligt skiftande kvalite på rummen. Varning kolla hur det ser ut innan ni bokar!!
Mysig innergård och frukosttummen och frukosten var bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Chiannimojis