TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 15 september 2019 från mobil enhet

I ett gammalt hus finns detta hotell. Centralt beläget. Sköna sängar och rymligt rum. Frukost som är ungefär som när man plockar fram allting hemma. Här finns bröd och pålägg, fil och flingor, juice och löskokt ägg. Mitt rum var lyhört, så jag vaknade av både kyrkklocka och tornväktare upprepade gånger under natten. Kanske vänjer man sig vid oljudet om man stannar fler nätter?!

Datum för vistelsen: september 2019
Restyp: Reste i arbetet
Tack Godislotta
Omdömet skrevs 27 augusti 2019 från mobil enhet

Bodde en natt i stugan på gården, med dusch och toalett i huvudbyggnaden, helt OK till det priset.
Mysig innergård med trädgård att äta frukost i om det är fint väder, ett riktigt sommarhotell tycker jag.
Helt ok frukost.
Det fanns oxå cyklar att hyra för 50kr/dag.
Trevlig och tillmötesgående personal.

Tack ACL1978
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Varning för Karl den XII svit!!!
Rummet visade sig ha badrummet utanför själva rummet!!!! Supertrist rum med takfönster. Kändes som ett möbelupplag med slitna eländiga möbler o mattor!! Allt bör bytas ut! Jämförde med andra rum då vi var ett stort sällskap. Vissa rum är stora o jättefina! Otroligt skiftande kvalite på rummen. Varning kolla hur det ser ut innan ni bokar!!
Mysig innergård och frukosttummen och frukosten var bra.

Tack Chiannimojis
Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde i ett familjerum med två våningar. Detta var trevligt sätt att bo.
Hotellet från 1700-talet är mycket charmigt mitt i centrum av vackra Ystad. Rent och fräscht. Lite lyhört.
Trevlig personal.
Frukosten hade vi velat ha större utbud av.
Tyvärr slog kyrkklockan var halvtimme, inklusive på natten så några av oss vaknade.
Vi är nöjda med upplevelsen och hade kunnat komma tillbaka.

Tack fr0ja
Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter med vår 10 åriga dotterdotter . Vi trivdes storartat! Vi hade
Wallandersviten som verkligen var fin! Stort och rymligt. Bra frukost och läget är mycket bra. Nära till allt i vackra Ystad.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 703matsl