Kostnadsfri avbokning till den 21-05-28
Expedia.com179 US$
eDreams203 US$
FindHotel179 US$
Omdömet skrevs 20 augusti 2019 från mobil enhet

Varning för Karl den XII svit!!!
Rummet visade sig ha badrummet utanför själva rummet!!!! Supertrist rum med takfönster. Kändes som ett möbelupplag med slitna eländiga möbler o mattor!! Allt bör bytas ut! Jämförde med andra rum då vi var ett stort sällskap. Vissa rum är stora o jättefina! Otroligt skiftande kvalite på rummen. Varning kolla hur det ser ut innan ni bokar!!
Mysig innergård och frukosttummen och frukosten var bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Chiannimojis
Peter Schönstrom, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 24 februari 2021

Hej! VI har renoverat upp rummet. Där finns också, som tidigare, egen bastu.

Omdömet skrevs 14 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde i ett familjerum med två våningar. Detta var trevligt sätt att bo.
Hotellet från 1700-talet är mycket charmigt mitt i centrum av vackra Ystad. Rent och fräscht. Lite lyhört.
Trevlig personal.
Frukosten hade vi velat ha större utbud av.
Tyvärr slog kyrkklockan var halvtimme, inklusive på natten så några av oss vaknade.
Vi är nöjda med upplevelsen och hade kunnat komma tillbaka.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack fr0ja

Tack för feedback och välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter med vår 10 åriga dotterdotter . Vi trivdes storartat! Vi hade
Wallandersviten som verkligen var fin! Stort och rymligt. Bra frukost och läget är mycket bra. Nära till allt i vackra Ystad.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 703matsl
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell med gammal stil. Underbar innergård med vackra blommor och bra sittplatser.

Trevlig personal bra frukost trevliga rum

Mindre bra är möbler och detaljer i rummen börjar se slitna ut

Över lag jätte mysigt hotell att bo på om man vill ha det lungt och skönt och komma bort från vardags livet lite.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack carl_ken2015
Omdömet skrevs 11 november 2018 från mobil enhet

Ett fint litet hotell som jag gärna besöker under mina tjänsteresor till staden. Mysiga rum med sköna sängar och en frukost som fungerar väldigt bra. Atmosfären i och runt hotellet är fantastisk. Jag kan verkligen rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 713tvs
Peter S, Manager på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018

Hej!

Tack för din fina recension. Välkommen tillbaka!

Mvh Receptionen