Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Vi bodde här i två nätter med vår 10 åriga dotterdotter . Vi trivdes storartat! Vi hade
Wallandersviten som verkligen var fin! Stort och rymligt. Bra frukost och läget är mycket bra. Nära till allt i vackra Ystad.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 703matsl
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Trevligt hotell med gammal stil. Underbar innergård med vackra blommor och bra sittplatser.

Trevlig personal bra frukost trevliga rum

Mindre bra är möbler och detaljer i rummen börjar se slitna ut

Över lag jätte mysigt hotell att bo på om man vill ha det lungt och skönt och komma bort från vardags livet lite.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack carl_ken2015
Omdömet skrevs 11 november 2018 från mobil enhet

Ett fint litet hotell som jag gärna besöker under mina tjänsteresor till staden. Mysiga rum med sköna sängar och en frukost som fungerar väldigt bra. Atmosfären i och runt hotellet är fantastisk. Jag kan verkligen rekommendera att bo här.

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack 713tvs
Peter S, Manager på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2018

Hej!

Tack för din fina recension. Välkommen tillbaka!

Mvh Receptionen

Omdömet skrevs 21 oktober 2018

Plus för:
- Trevligt bemötande och ingen klagade fast vi hade missat att utcheckning var kl. 11 och inte 12
- Sköna sängar (ja mycket sköna sängar till och med)
- Perfekt läge mitt i stan, lätt att hitta dit och gångavstånd till allt
- Känslan att på i ett 1700-talshus infann sig och sånt gillar jag
- Rent och snyggt med daglig städning och fullt tillräckligt med handdukar etc
- Innergården är säkert jättemysig att sitta på under sommaren

Minus för:
- Missförstånd vid bokningen och vi fick inte exakt det rummet jag trodde att jag hade bokat. Trodde att jag skulle få deras bästa svit men fick en annan som var helt OK - dock inte till det priset.
- Relativt enkelt rum och enkel frukost till det pris vi betalade

Rumstips: Fick Ottergrenska gemaken. Helt OK för en familj. 2 vån/5 bekväma bäddplatser. Vi hade dock sett en annan planlösning då vi bara var 2 p.
Datum för vistelsen: oktober 2018
1  Tack Anna-Christina K

Hej!

Tack för din fina recension. Beklagar att du inte fick ditt utvalda rum
Välkommen tillbaka!

Mvh Receptionen

Omdömet skrevs 8 oktober 2018

Charmigt, mysigt och centralt. Ett helt kvarter med namngivna rum av olika slag.
En härlig innergård som kunde användas, och päron fick man plocka av trädet. Små allmänna utrymmen med vinklar och vrår där frukosten serverades. Nära till stationen och centrum. Bra mat på restaurang Store Thor som ingår i romantikpaketet. Fantastiskt väder gjorde inte upplevelsen sämre. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack CamTog
Peter S, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018

Tack för din positiva recension. Välkomna tilbaka!
Receptionen