Omdömet skrevs 28 april 2018

Är inte nöjd med hotellet, sängarna var MYCKET dåliga, har inte gästerna dåliga ryggar när de kommer hit så efter en natt i dessa sängar så har de en dålig rygg, dessa MÅSTE bytas ut, mjuka och "ner slitna"! Vid incheckningen var det ingen kunnig personal, fick ingen info om vad som gällde, tider som gällde för frukost, receptions bemanning mm. Trädgården borde ses över. Annars, lite positivitet, var läget bra och byggnaderna pittoreska.

• Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack ingvarmartensson
Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Ett mysigt hotell som passar par eller ensamma. Nära till centrumkärnan och andra sevärdheter. Frukosten är god och de små rummen man kan sitta i är trevligt. Rummen är välskötta och det känns intressant att bo i ett gammal hus med anor.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack ronnynygren
Peter S, Owner på Anno 1793 Sekelgarden, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2018

Tack för din feedback!
Mvh Receptionen

Omdömet skrevs 5 mars 2018

Bra service, trevlig miljö, härlig personal, Ystad är supermysigt!!
Centralt läge, nära till shopping och havet!!
Kanonbra frukost, återkommer gärna. Skåne funkar till alla årstider.
Fri parkering över hela stan, Lysande för semesterresa eller weekendmys

Bodde här: juli 2017
Tack peder2017
Omdömet skrevs 30 november 2017

Bodde två nätter på Sekelgården under en jobbresa.
Hotellet är mysigt och genuint med en familjär känsla. Frukosten var bra men inget extra. Wifi-anslutningen ok men inte bra.

Lite bättre frukost och wifi och hotellet hade fått en femma av mig.

• Bodde här: november 2017, reste i arbetet
Tack Erik T
Omdömet skrevs 23 oktober 2017

Mysigt weekend-hotel nära centrum. Spenderade helgen I Ystad och bodde på Sekelgården. Nära till det mesta. Mysiga rum. Liten toalett, men den var ganska nyrenoverad (dock var det inget bra toalettlock, kändes som det skulle lossna). Gamla stora element som lät hela tiden (lät som det rann vatten på rummet). God frukost, fanns det mesta att välja på. Trevlig personal. Vi hade rum inkl mat på Store Thor, både fredag och lördag (eftersom Bryggeriet har kursat). Väldigt bra mat, prisvärt hotellpaket. Kommer vi fler gånger till Ystad kommer vi förmodligen att bor här igen!

• Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack Jeanet R