“Höstlov”

De bästa priserna för
Incheckning dd/mm/åååå Utcheckning dd/mm/åååå
Priserna är för 1 rum, 2 vuxna
Visa priser
Jämför priser från de mest populära resesidorna
och 6 sidor till!
Anno 1793 Sekelgarden
Rankad som nummer 4 av 6 hotell i Ystad
Omdömet skrevs november 6 2015 från mobil enhet

Vi tycker att detta hotellet är mycket mysigt och varmt.
Trevlig personal och god frukost.
Alla rom är individuellt inredda med intressanta arkitektoniska lösningar.
Hotellet ligger mycket centralt med gångavstånd till allt av intresse i Ystad.
Direkttåg går till Köpenhamn på ca 1 timma.

Bodde här: November 2015, reste som ett par
Tack Pål R

Omdömet skrevs augusti 28 2015

Charmigt mindre hotell med trevlig personal. Mjuka, sköna sängar men det enda minuset var värmen på rummet! Ingen AC och öppnar man fönstret så störs man av festande gäster på bakgården. Ett tips är att få ett rum mot vägen. Frukosten var enkel men god.

Tips för att välja rum: Mot gatan!
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack nadben_11
Omdömet skrevs augusti 25 2015 från mobil enhet

En enormt vacker miljö i Ystads gamla stadskärna. Men, inget välkomnande informationsblad på rummet. Wifi-kod fick man gå tillbaka ned till receptionen för att få. Dåligt städat handfat i badrummet. En av de stoppade stolarna i rummet hade tydligt och osmakligt avtryck av en tidigare gästs nakna underliv. Sköna sängar och mycket god frukost gjorde en liten aning för att kompensera, men nej tack! Aldrig igen!

Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
4  Tack persvanbergstockholm
Omdömet skrevs augusti 22 2015

Historiens vingslag slår emot en överallt. Pittoreskt, romantiskt, trevligt, ja helt fantastiskt. Fästmön ville inte lämna hotellet på kvällen då hon fann rummet så mysigt så det fick bli take-away på rummet. Hotellet är granne till en fantastisk restaurang i ett gammalt bryggeri och ett annat gammalt hus har härbärgerat Karl den 12:e vid flera tillfällen, läget är alltså perfekt.

Tips för att välja rum: Ta gärna ett över budgetnivå då dessa är rätt små
Visa fler tips på hur du väljer rum
  • Bodde här: Augusti 2015, reste som ett par
Tack Lasse G
Omdömet skrevs augusti 9 2015

Vi bodde här i augusti 2015, det var soligt och varmt så rummet var väldigt varmt. Sent på kvällen hade det svalnat så det gick bra att sova. Sängen var mycket bra, välstädat var det också. Lite onödigt tyckte jag att det var att de bytte handukarna (vi bodde två nätter här). Läget var suveränt och det var frukosten också även om det var trångt.

• Bodde här: Augusti 2015, reste med vänner
Tack 169sun
Andra hotell som du kanske också gillar …
Titta även på dessa hotell i eller i närheten av Ystad
0.3 km bort
Svea Hotel
Nr 1 av 1 i Simrishamn
145 omdömen
Visa priser

Besökt Anno 1793 Sekelgarden? Berätta vad du tyckte!

Ytterligare information om Anno 1793 Sekelgarden

Adress: 18 Laanggatan | Ystad, Ystad 271 43, Sverige
Region: Sverige > Skåne län > Ystad
Bekvämligheter:
Gratis frukost Husdjur tillåtna (hundar/husdjur välkomna ) Sviter
Typ av hotell:
Rankad som nummer 4 av 6 hotell i Ystad
Prisklass: 1 080 kr - 1 412 kr (Baserat på genomsnittspriser för ett standardrum)
Hotellklass:3-stjärnigt — Anno 1793 Sekelgarden 3*
Antal rum: 16
Bokningsalternativ:
TripAdvisor är stolta över att vara partner med Booking.com, Hotels.com, Ebookers, TripOnline SA och Expedia så att du tryggt kan boka med Anno 1793 Sekelgarden. Vi hjälper miljoner resenärer varje månad att hitta de perfekta hotellen för både semester- och företagsresor, alltid med de bästa rabatterna och specialerbjudandena.

Är detta ditt TripAdvisor-objekt?