Ett boende som var strax över standard för vandrarhem. Har man låga krav så är det helt okej. Tycker 1200 kr per natt är på tok för dyrt för detta boendet. För samma pengar får du lätt högre standard. Ingen fysisk personal på plats förrän till frukosten. Kommer tyvärr inte bo här igen.

Tack travelinggentleman1
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Stationen Bed and breakfast får godkänt. Rummet uppfyllde våra krav och så även frukosten. Hörselproppar är dock ett måste pga. bil- tåg och båttrafik. Strax efter 06.00 tutade Bornholmsfärjan sin avgång.

Tack Golferlunkan
Omdömet skrevs 6 september 2020 från mobil enhet

Mysigt och prisvärt b&b.
Vi var två familjer och tog rum med eget badrum och dusch.
Fin utsikt över hamnen och båtarna.
Frukosten var lite sparsam, men helt ok.
Nära inpå centrum.
Dygnsparkering, ca 50kr

Tack PetraA866
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Bra läge med enkla rum, detta var dock dyrare än vissa finhotell i Malmö under högsäsongen. Helt ok frukost och trevlig personal. Rent och bra städat, det är dock läget som är bäst med detta boende i Ystad.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Mercury_1966
Omdömet skrevs 12 juli 2020 från mobil enhet

Jag och maken avslutade vår Skåne-tripp med 2 nätter på Stationen. Vi har inga minus att rapportera. Personalen var trevlig både vid incheckningen och frukosten. Rummet på 3:e våningen var jättefint. Rent, stort och med eget badrum. Jag kikade in i det gemensamma badrummet på samma våning, det var stort och luftigt med både tvättmaskin och torktumlare! Det gemensamma köket var litet, men hade vad man behövde. Stationen ligger med gångavstånd från centrum med restauranger och sevärdheter. Vi är mycket nöjda med vår vistelse och kommer säkert att återkomma.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack helenl30