• Fri parkering
Our House(Ystad)
  • Fri parkering
  • Bar/lounge
Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Om ni vill bo centralt och nära station och färjeterminal är det här ni ska bo. Trevlig personal. Mysigt rum med extremt högt i tak. Bra frukost. Parkering utanför till rimligt pris. Hit kommer vi gärna igen.

Bodde här: juni 2018, reste som ett par
Tack Madde_eb
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Fantastiskt läge nära till Ystads vackra centrum. Bekväma rum fint renoverat. Mycket trivsamt. Vackert beläget vid hamnen.Restaurang i huset, men även nära till flera. Promenadavstånd till det mesta och parkering nära.

Tack kassa123
Omdömet skrevs 12 juni 2018 från mobil enhet

Vi letade efter ett ställe att äta lunch på och hamnade på stationens b&b. Lite otydligt för gäster som kommer in om det går att handla mat/äta då man möts av en skylt där det står att man kan köpa mat för avhämtning att värma själv i ugnen. När vi letade oss längre in i lokalen så hittade vi dock en disk där det såldes både mat och dryck. Efter lite beställningsförvirring slog vi oss ner i de fina soffgrupperna,(fantastisk inredning) och blev efter en stund serverade. Maten var vackert upplagd på gamla serviser och vinet serverades ur en vacker glasklaras. Mycket personligt och speciellt, och gott!

Tack Strunt68
Tina F, Ägare på Stationen B&B, svarade på det här omdömetSvarade 13 juni 2018

Hej! Du har råkat ge Stationen B&B ett omdöme men du har varit på Café Perrongen (två olika företag). /Tina

Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Över förväntan! Bodde i nyrenoverat rum på vindsvåningen, två trappor upp. Enda nackdel var att det bara var ett takfönster. Men mycket fint och rent! Bra frukost! Välordnat! Välstädat! Trevlig personal!

Tack Mmmmm-mat71
Omdömet skrevs 3 juni 2018 från mobil enhet

Fint härligt rum med utsikt över hamnen. Stor underhållning att se alla dom kommer med olika båtar. Frukosten var bra och även här utsikt över hamnen. Bra parkering utanför. Nära att promenera till centrum. Mycket trevlig personal. Fräscht ställe.

Bodde här: juni 2018
Tack Inger H