• Frukost ingår
Backagarden(Ystad)(Mycket prisvärt!)
  • Fri parkering
  • Fri parkering
Omdömet skrevs 17 maj 2018 från mobil enhet

Väldigt mysigt, enkelt B&B. Mycket att välja på frukosten - nygräddat bröd!

Det enda vi kände var lite sådär var sängarna - 140 stod det men ahh.. Kändes nästan som 120. Vi bokade genom vårt företag, så kanske var det där som kommunikationen brast. Hur som helst - jag rekommenderar er att ta större säng!
Annars mysigt och trevligt bemötande.

Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack Hanna E
Omdömet skrevs 6 november 2017 från mobil enhet

Trevligt bemötande både när vi kom och vid frukosten. Bad att få frukost lite tidigare vilket inte var några problem.
Bra sängar, mycket bra frukost och bra pris.
Betyget utmärkt betyder mycket prisvärt.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Lennart H
Omdömet skrevs 8 augusti 2017

Bra övernattningsställe påväg till Bornholm, nära färjan. Serverade oss frukost en halvtomma tidigare då vi hade en tidig avgång. Bra och god frukost, en del ekologiskt. Bra med badrockar på rummet eftersom det var delat badrum

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
Tack Lena H
Omdömet skrevs 26 februari 2017 från mobil enhet

Vi bodde en natt i studio. Rum med pentry, dusch/WC och liten balkong. Enkel standard. Frukost med bröd, pålägg, yoghurt, müsli, färsk frukt, juice och kokt ägg. Ca 15 min gångavstånd till centrum. Gratis parkering. Trevlig och hjälpsam personal.

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Hermanadelviento
Omdömet skrevs 2 oktober 2016

Vi var väldigt nöjda med rummet vi fick, en studio med liten kökshörna och terass i andra huset. Skön säng, städat och fint. Väldigt kallt där dock, fick sova med kläderna på. Wifiet fungerade inte alls i byggnaden vilket var tråkigt då vi planerat att kolla film på medhavd dator. Tvn fungerade inte heller, kanalerna gick inte att få in förrän klockan fem på morgonen då den startades av sig själv och började visa någon TV-shopgrej.

Spaavdelningen var väldigt mysig och fin med träd som växer runt omkring och ekorrar som hoppade runt och samlade kastanjer! Även inomhusdelen såg väldigt fräsch och fin ut. Dock var det så mycket rengöringsmedel i bubbelpoolen att det inte gick att ha igång bubblorna. Det sved och irriterade väldigt mycket i luftvägarna när bubblorna satte igång och lukten dröjde sig kvar efter det. Det flöt också omkring vita klumpar av något medel i vattnet.

Frukosten var fräsch och god, bullar, lite olika brödsorter, pålägg, flingor, yoghurt, lite frukt, ägg osv. Kunde funnits fler bullar och jag hade gärna sett att personalen använde handskar eller redskap när de fyllde på påläggsfaten. Väldigt mysigt att sitta på terrassen och äta iallafall!

Överlag var vi nöjda och vi kan absolut tänka oss att återvända. Tycker dock det var lite dyrt (1095) för vad man fick, för det priset förväntar jag mig saker, typ fungerande wifi. Ser i omdömen här att det varit problem för gäster för fyra veckor sedan, på denna tid borde detta hunnit fixas om det är något som var fel alternativt informationen om boendet redigeras om det är så att det inte finns internet där.

• Bodde här: september 2016, reste som ett par
Tack Zinnipinni