Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Så här påverkas ordningen av visade priser av betalningar som görs till oss. Rumstyperna kan variera.
Hotell i närheten
Filtrera
Listan uppdateras ...
1318 av 55 omdömen
Omdömet skrevs 23 juli 2014

Bästa B&B i Ystad och vi har bott på flera. Söker du ett boende som är rent och snyggt, lugnt men centralt är detta helt rätt. God service och flera olika alternativ på rum. En riktigt god hotellfrukost. Kan varmt rekommenderas.

Rumstips: Kosta på dig studiolägenhet
Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack 574helenas
Det här är ett subjektivt omdöme av en Tripadvisor-medlem och inte av Tripadvisor LLC. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Omdömet skrevs 28 maj 2014 från mobil enhet

Bodde 1 natt i dubbelrum. Snyggt och fräscht och mycket trevliga värdar. Lånade cyklar (gratis) och åt en komplett frukost ute på altanen. Man kan också sitta i fina trädgården om vädret tillåter. Tyst och lugnt område med bra parkering. Med cykel är det nära in till stan och/eller bad vid underbar sandstand nere vid Ystad Saltsjöbad.

Datum för vistelsen: maj 2014
Restyp: Reste som ett par
2  Tack Rune L
Omdömet skrevs 18 maj 2014

För första gången i våra långa liv tog vi in på Bed and Breakfast. Detta var en upplevelse vi gärna gör om. Helmysiga, snygga, rena lägenheter som inte saknade någonting. Trevligt värdpar som hjälpte oss tillrätta, och en mycket god fräsch frukost. Sängarna var underbara och tack för att det fanns två kuddar var! Vill också tipsa om restarung "Skogshyddan" som bara låg ca 200 meter ner mot havet. Underbar mat!

Datum för vistelsen: maj 2014
2  Tack BeritN_12
Omdömet skrevs 14 oktober 2013

Ett mycket trevligt B&B i Ystad. Det är promenadavstånd till centrum och parkering är inget problem. Vi bodde i minilägenheter i huset tvärs över gatan. Allt var nytt och fräscht och väldesignat men också funktionellt. (Inte alltid går design och funktion ihop) Sköna sängar och egen terrass i en gemensam trädgård. Frukosten var perfekt för den som inte nödvändigtvis måste ha hela näringsintaget på morgonen. Trevligt värdpar.

Rumstips: Minilägenheterna är perfekta.
Datum för vistelsen: oktober 2013
  • Restyp: Reste med vänner
Tack Lotta S
Omdömet skrevs 18 augusti 2012

Bodde här en natt och vi blev glatt överraskade! Vi hade ingen större erfarenhet av B&B:s sedan tidigare, men efter denna upplevelse kan vi tänka oss det igen. Vi fick två bra sängar (visserligen smala) i ett smakfullt inrett rum längst upp i huset. Dock ganska lyhört. Toalett och dusch där uppe är väldigt enkla, gå istället ned till första våningen där det finns en nyrenoverad toalett/dusch. Jättebra frukost med bröd, yoghurt, kaffe, te frukt, ägg mm. Bra parkeringsmöjligheter direkt utanför huset.

Datum för vistelsen: juli 2012
Tack Swedish-A-team