“Underbar miljö, god mat, engagerad”
Omdöme om NP Bistro

NP Bistro
Rankad som nr 9 av 73 Restauranger i Ystad

Underbar miljö, god mat, engagerad personal tillika välklädda. Vi åt grillbrickan resp hamburgare. Mycket vällagat o gott.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack bettykristina

Omdömet skrevs 28 april 2021

Detta är en trevlig och personlig restaurang i fin parkmiljö. Där serveras god och välsmakande mat, främst husmanskost men också en del annat. Personalen är mycket trevlig med ett personligt bemötande.

Datum för besöket: april 2021
Tack gunillak52
Amanda W, Ägare på NP Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 28 april 2021

Tack för dina fina ord! Varmt välkomna åter

Omdömet skrevs 16 april 2021

Restaurangen ligger i en sekelskiftes sommarvilla i Ystads park Norra promenaden. Atmosfären är precis som man vill ha den gemytlig både på dagen och kvällen. P g a Coronan har det varit olika öppettider och ibland begränsade menyer men genomgående kämpar de på med en vilja till hög kvalite. Kocken har nog varit olika under dessa tider. Ibland fantastisk - andra gånger godkännt. Nu sist åt vi middag med vänner på den begränsade menyn. Men pastan och kambenen var läckra, liksom getostsnittarna och gratinerade scampin. Lunchen intogs höromdagen med Beouf Bourgogne och en Ceasarsallad som båda var matiga och långt över lunchstandard. Servicen kan skilja sig åt, ordinarie personal är alltid påpassliga och serviceminded. Priserna ör humana men betydligt högre än för 1-2 år sedan innan pandemin. Besöker man Ystad är NpBistro definitivt värt ett besök!

Datum för besöket: april 2021
Tack 802mikaelj
Omdömet skrevs 6 september 2020

Väldigt trevligt ställe med engagerad personal som tog hand om en. Vällagad mat som var riktigt bra! Hit kommer vi igen.

Datum för besöket: september 2020
Tack A_hanss
Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Positivt överraskad. Enligt menyn svenskt kött. Sådant gillar jag. Smakrikt. Trevlig personal. Mysig miljö. Gammalt fin byggnad

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Olajon
amandawx25, Ägare på NP Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Tack för dina fina ord. Det glädjer oss att ni var nöjda med ert besök. Varmt välkomna åter!

Resenärer som tittade på NP Bistro tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt NP Bistro? Berätta vad du tyckte!