“Rekommenderas!”
Omdöme om NP Bistro

NP Bistro
Rankad som nr 11 av 77 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 6 september 2020

Väldigt trevligt ställe med engagerad personal som tog hand om en. Vällagad mat som var riktigt bra! Hit kommer vi igen.

Datum för besöket: september 2020
Tack A_hanss

Omdömet skrevs 22 augusti 2020 från mobil enhet

Positivt överraskad. Enligt menyn svenskt kött. Sådant gillar jag. Smakrikt. Trevlig personal. Mysig miljö. Gammalt fin byggnad

Tack Olajon
amandawx25, Ägare på NP Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2020

Tack för dina fina ord. Det glädjer oss att ni var nöjda med ert besök. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Vi delade på några smårätter och allt smakade bra. Servicen var bra och restaurangen ligger fint i parken.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Annablomman
Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

NP Bistro... Trevlig uteservering,
Bra käk.
Något O-uppmärksamma servitörer men i helhet väldigt bra och gemytligt ställe.

Tack Denny800
jgus65, Agency / Consultant på NP Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Tack Denny!

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

God mat, vin, service och trevligt läge vid parken! Rolig Pinot Noir, god råbiff, och härliga grönsaker till tonfisken!

Tack bj_rna442

Resenärer som tittade på NP Bistro tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt NP Bistro? Berätta vad du tyckte!