“God mat i mysig miljö”
Omdöme om NP Bistro

NP Bistro
Rankad som nr 10 av 76 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Vi delade på några smårätter och allt smakade bra. Servicen var bra och restaurangen ligger fint i parken.

Tack Annablomman

Omdömet skrevs 10 augusti 2020 från mobil enhet

NP Bistro... Trevlig uteservering,
Bra käk.
Något O-uppmärksamma servitörer men i helhet väldigt bra och gemytligt ställe.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Denny800
jgus65, Agency / Consultant på NP Bistro, svarade på det här omdömetSvarade 12 augusti 2020

Tack Denny!

Omdömet skrevs 5 augusti 2020

God mat, vin, service och trevligt läge vid parken! Rolig Pinot Noir, god råbiff, och härliga grönsaker till tonfisken!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack bj_rna442
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Valde denna restaurang lite på måfå men fick en fullträff! Fin lokal med sekelsifteskänsla, luftigt och lite lyxigt, men ändå inte särskilt dyr mat. Både förrätter och varmrätter (musslor resp pasta vodka veg) var väldigt fina. Snäll och hjälpsam servitris som lät oss provsmaka när vi skulle välja vin. Fick fel rätt men då byttes den ut direkt utan problem och rätt mat kom snabbt och lätt. Härlig upplevelse överlag, rekommenderas varmt!

Tack AndersL185
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Trevlig och tillmötesgående personal, som gör allt för att man ska trivas! Supergod kaka och gott kaffe med påfyllning.

1  Tack Ann-Margreth L

Resenärer som tittade på NP Bistro tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt NP Bistro? Berätta vad du tyckte!