Kostnadsfri avbokning till den 21-06-23
Expedia.com213 US$
eDreams213 US$
CheapTickets213 US$
Omdömet skrevs 8 januari 2021 från mobil enhet

Bra och fräscht hotell med kul inredningsdetaljer. Bra läge för att se sig om i Ystad. Skybaren var fullbokad så den behöver förbokas innan besöket. Ingen jättefrukost men det som fanns var bra, dock lite kallt i frukostmatsalen.

Tack ThomasT2678
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Fritiden Hotell & Kongress, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2021

Hej Tomas!

Tusen tack för det fina betyget och för ert besök hos oss, kul ni är nöjda! Vi tar till oss ena synpunkter och hoppas såklart att vi får möjligheten att välkomna er hit snart igen!

Med vänliga hälsningar,
Sabina, Receptionen

Omdömet skrevs 17 november 2020

Fantastiskt mysigt hotell, nytt, fräscht och ombonad.
Trevligt och hjälpsam personal .
Superbra läge nära till tågstation och färjeterminal.
Ett stort plus för garage. Frukosten var bra.
Vi kommer att komma tillbaka.

Tack Luddefix
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Fritiden Hotell & Kongress, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Hej Ludde!

Stort tack för ditt besök hos oss och för det fina betyget! Vad kul att ni uppskattar vårt hotell, det värmer att höra! Hoppas vi får möjligheten att välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 8 november 2020

Jättefina rymliga och tysta rum med en härlig interiör. super trevlig personal på hotellet.
Ett besök uppe i den fina skybaren är ett måste, supergoda drinkar och kunnig och trevlig personal.
Lite trångt i frukostmatsalen så här i coronatider.
Tyvärr drar restaurangen Harrys ner betyget då varken personalen var speciellt trevliga eller kunniga och maten var inte vad vi hade önskat.
Men Fritiden är väl värt ett besök och vi kommer att komma tillbaka.

1  Tack 587leel

Hej!

Stort tack för ert besök hos oss och för det fina betyget. Vi tar till oss era ord och hoppas på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Vi har bott på hotellet vid två tillfällen och fått samma jättetrevliga upplevelse. Vi har provat både standard rum och superior med terass och måste säga att båda är jättefina och mysiga med sköna sängar och fint möblerade. Frukosten är precis lagom där det finns allt vi önskade oss och lite till. Genomgående trevlig personal men de som stack ut var personalen vid frukosten och de som jabbade i takbaren. De höjde verkligen vår upplevelse en extra nivå. Hotellet ligger centralt och det var nära till allt.

Tack OnAir279103

Hej!

Tusen tack för ert besök hos oss och för det mycket fina betyget! Det värmer! Vi hoppas verkligen på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Nytt och fräsht med moderna häftigt inredda rum. Vi bokade rum med terass och fick ett rum med härlig terass med kvällssol, helt perfekt!

Bra organiserat vid frukosten med tanke på Civid-19.

Mycket trevlig personal, verkligen en kanonvistelse!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack joakimj338

Hej Joakim!

Tack snälla för er vistelse hos oss och för den fina recensionen! Vi hoppas innerligt att få välkomna er hit snart igen!