Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com226 US$
eDreams227 US$
Orbitz.com226 US$
FindHotel227 US$
CheapTickets226 US$
Omdömet skrevs 8 november 2020

Jättefina rymliga och tysta rum med en härlig interiör. super trevlig personal på hotellet.
Ett besök uppe i den fina skybaren är ett måste, supergoda drinkar och kunnig och trevlig personal.
Lite trångt i frukostmatsalen så här i coronatider.
Tyvärr drar restaurangen Harrys ner betyget då varken personalen var speciellt trevliga eller kunniga och maten var inte vad vi hade önskat.
Men Fritiden är väl värt ett besök och vi kommer att komma tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2020
1  Tack 587leel
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Fritiden Hotell & Kongress, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Hej!

Stort tack för ert besök hos oss och för det fina betyget. Vi tar till oss era ord och hoppas på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 31 oktober 2020

Vi har bott på hotellet vid två tillfällen och fått samma jättetrevliga upplevelse. Vi har provat både standard rum och superior med terass och måste säga att båda är jättefina och mysiga med sköna sängar och fint möblerade. Frukosten är precis lagom där det finns allt vi önskade oss och lite till. Genomgående trevlig personal men de som stack ut var personalen vid frukosten och de som jabbade i takbaren. De höjde verkligen vår upplevelse en extra nivå. Hotellet ligger centralt och det var nära till allt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack Miazan

Hej!

Tusen tack för ert besök hos oss och för det mycket fina betyget! Det värmer! Vi hoppas verkligen på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Nytt och fräsht med moderna häftigt inredda rum. Vi bokade rum med terass och fick ett rum med härlig terass med kvällssol, helt perfekt!

Bra organiserat vid frukosten med tanke på Civid-19.

Mycket trevlig personal, verkligen en kanonvistelse!

2  Tack joakimj338

Hej Joakim!

Tack snälla för er vistelse hos oss och för den fina recensionen! Vi hoppas innerligt att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 24 juli 2020

Av en slump fann vi denna nyöppnade pärla. Ystad är alltid trevligt men detta tillskott i hotellutbudet var imponerande. Bra bemötande och roliga miljöer i blandningen nybyggt, nyrenoverat och radikalt omgjort. Kreativa lösningar med snygga rum, fantastisk restaurang i det omgjorda badhuset och en takbar som andades kontinental. Väldigt engagerad frukostpersonal. Vi återkommer så gärna. Kort sagt-bustrevligt.

Rumstips: Bodde i standardrum som även de slår mycket.
2  Tack Kai S

Hej Kai!

Tusen tack för er vistlese hos oss och för det fina betyget! Vi hoppas på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Känns nyrenoverat med mycket fina rum. Bra och centralt med gångavstånd till mycket av utbudet i Ystad. Tyvärr var det mycket trångt och köer som inte känns behagliga vid frukosten. Här finns mycket att lära för att till nå upp till andra hotell.

Tack Y1811BKtommya

Hej Tommy!

Stort tack för er vistelse hos oss och för er recension! Vi tar till oss era ord och hoppas såklart på att få välkomna er hit snart igen!