Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com226 US$
eDreams227 US$
CheapTickets226 US$
FindHotel227 US$
Orbitz.com226 US$
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Känns nyrenoverat med mycket fina rum. Bra och centralt med gångavstånd till mycket av utbudet i Ystad. Tyvärr var det mycket trångt och köer som inte känns behagliga vid frukosten. Här finns mycket att lära för att till nå upp till andra hotell.

Tack Y1811BKtommya
Nadia Ottosson, Gästservice/reception på Fritiden Hotell & Kongress, svarade på det här omdömetSvarade 20 november 2020

Hej Tommy!

Stort tack för er vistelse hos oss och för er recension! Vi tar till oss era ord och hoppas såklart på att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Vi bokade detta hotell för läget och blev inte besvikna. Fina rum med underbara sängar. Tysta rum.
Vi cyklade och vandrade, perfekt utgångsläge för det. Parkerade bilen i garaget med cyklarna-säkert o bra.
Frukosten var helt ok i dessa Corona tider.
Men.. de allra bästa var personalen, vilken service anda❤️ både receptionen och frukost och städ.
Fanns ingen kaffe på rummet men receptionen hjälpte gärna till alla tider på dygnet.
Matpaket från frukostbordet fick vi då tidig golf var bokad.
Gymmade 3 gånger tidig morgon på ” fitness 24/7, helt nytt gym 50kr kostade de.

Åk hit

Tack Trollhattan

Hej!

Stort tack för ert besök hos oss och för det fina betyget, det värmer! Vi hoppas såklart att få välkomna er hit snart igen1

Omdömet skrevs 7 juli 2020 från mobil enhet

Superfräscht hotell som delvis ligger i en före detta simhall. Mycket smakfullt inredda rum. En väldigt läcker rooftop bar med utejacuzzi om man känner för det. Trevlig personal och en bra frukost. Mycket nära en femma.

2  Tack 844bj_rnw

Hej!

Stort tack för ert besök hos oss och för det fina betyget! Vi ser fram emot att få välkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 3 juli 2020

Rummen var jättefina och fräscha.Sängarna var jättesköna.Personalen var otroligt trevliga och uppmärksamma.Alla ville verkligen att man skulle trivas.Utsikten från rooftop var helt fantastisk.Trevligt att man hade bevarat det gamla från badhuset.Maten på restaurangen var också på topp.Rekommenderar biffen.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Badhus2020

Hej!

Stort tack för ert besök hos oss och för det fina betyget! Vi hoppas såklart på att få väkomna er hit snart igen!

Omdömet skrevs 1 juli 2020

Fin personal, vänligt bemötande, ingen stress även om det strulade lite. Utsikten helt underbar från skybaren. Fina ljudisolerade rum. Bra mat, fin service. Lätt att parkera och gångavstånd in till stan och havet.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Coastal634113

Hej!

Tusen tack för ert besök hos oss och för det fina betyget, vi hoppas på att få välkomna er hit snart igen!