Helt återbetalningsbar innan lör 25 maj
Ulricehamn, Sverige

Semesterdagar Ystad

Omdöme om Prins Carl Hotel
3,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 8 juli 2023från mobil enhet
Trevlig personal och god frukost. Men priset var för högt för den standarden vi fick på rummet. Väldigt lyhört från korridoren. Dörrarna till rummen var under all kritik. Stänger klockan 18.00???
Parkeringsplatserna vi fick betala för var var så små och trånga och infarten dit är fruktansvärd.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tips för att välja rum: Var beredda på en otroligt svår infart till parkeringen och att de ör sååå små.
Resetyp: Reste med vänner
Ser du något problem med det här omdömet?
0.1 km från Prins Carl Hotel
    1 239 kr
4.4 km från Prins Carl Hotel
Visa fler hotell i Ystad
Omdömet skrevs 29 juni 2023 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och bra frukost i spektakulär miljö. Tycker dock att det är väl låg kvalite' på standard- rummen. Hade varit ok om det inte hade varit för priset. Man vill inte direkt hänga på hotellet pga rummen efter kl 18 då receptionen stänger.

Datum för vistelsen: juni 2023
Tack charlotta e
Omdömet skrevs 17 maj 2023

Fint hotell med roligt och lite udda inredning. Trevligt och tyst rum. Ligger centralt och nära flera restauranger. God frukost med stort utbud och trevlig personal. Nära till parkering trots det centrala läget. Prisvärt.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack HamiltonSweden
Omdömet skrevs 24 april 2022

Trevlig personal, centralt läge och mycket god frukost i originell och mysig restaurang. Rummet var slitet och enkelt, men rent. Sängarna bra. Med renoveringen som är på gång, kan det nog bli ett riktigt trevligt hotell.

Datum för vistelsen: april 2022
1  Tack Jennymaria
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt bara frukost på hotellet och den var mycket bra med stort utbud på buffen och vällagad mat. Perfekt för oss som bodde några dagar i Ystad på AirBnb. Det var inte alla hotell i Ystad som gav möjligheten att köpa frukost och läget på hotellet är perfekt mitt i centrum.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AndersJF
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Perfekt läge mitt i stan. Vi parkerade i hamnen för 40kr per dygn en kort promenad bort. Vårt rum var fint men badrummet skulle behöva uppdateras. Saknades krokar. Fanns en trevlig terass där man kunde dricka kaffe. Personalen var supertrevliga. Skulle vilja kalla det för boutiquehotell med den personliga och mysiga inredningen. Bäst av allt var ändå frukosten, så gott och fint uppdukat med levande ljus. Sammanlagt inte den högsta standarden men så charmigt att jag gärna bor här igen nästa gång jag kommer till Ystad.

Rumstips: Rökeriet i hamnen serverar räkor och annat gott till humana priser.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Tullingefamilj