Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com108 US$
Tripadvisor108 US$
Priceline
Travelocity108 US$
FindHotel108 US$
Omdömet skrevs 8 augusti 2021 från mobil enhet

Vi åt bara frukost på hotellet och den var mycket bra med stort utbud på buffen och vällagad mat. Perfekt för oss som bodde några dagar i Ystad på AirBnb. Det var inte alla hotell i Ystad som gav möjligheten att köpa frukost och läget på hotellet är perfekt mitt i centrum.

Datum för vistelsen: augusti 2021
Tack AndersJF
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Perfekt läge mitt i stan. Vi parkerade i hamnen för 40kr per dygn en kort promenad bort. Vårt rum var fint men badrummet skulle behöva uppdateras. Saknades krokar. Fanns en trevlig terass där man kunde dricka kaffe. Personalen var supertrevliga. Skulle vilja kalla det för boutiquehotell med den personliga och mysiga inredningen. Bäst av allt var ändå frukosten, så gott och fint uppdukat med levande ljus. Sammanlagt inte den högsta standarden men så charmigt att jag gärna bor här igen nästa gång jag kommer till Ystad.

Rumstips: Rökeriet i hamnen serverar räkor och annat gott till humana priser.
Datum för vistelsen: juni 2021
Tack Tullingefamilj
Omdömet skrevs 4 juli 2021 från mobil enhet

Härligt hotel och super mysig atmosfär.Bra rum mycket plats large dubbelrum.Kanon frukost buffé. Härlig terass där man kan sitta.Grattis kaffe och the.Super super trevlig personal.Närma till allt mitt i centrum.Tågstationen 5 minuter bort.

Datum för vistelsen: juli 2021
1  Tack karfal
Omdömet skrevs 9 maj 2021

Rummet var ok beställde boende för 4 vuxna ett falmiljerum. Säng 4 var en bäddsoffa inte så bekväm. Hotellet ligger bra centralt nära till mycket. Hotellet är väl inte så bra handikappanpassat annars var vi nöjda med rummet. Vi beställde laktosfritt, fick det b3kräftat, men någon laktosfritt smör till att bre på mackan hade man inte, däremot mjölk och yoghurt fanns laktosfria.

Datum för vistelsen: maj 2021
2  Tack Jan T
Omdömet skrevs 26 februari 2021

Bra prisvärt hotell med trevlig personal. Trevligt bemötande.Jättegod och fräsch frukost med mycket att välja på. Mysigt och vi är nöjda med vistelsen. Lite svårt att hitta den bakomliggande parkeringen.

Datum för vistelsen: februari 2021
Tack 88evelinah