“Really Tasty Pizzas 🍕”
Omdöme om 15 Minuter En Kvart

15 Minuter En Kvart
Rankad som nr 34 av 84 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 11 augusti 2022 från mobil enhet

Riktigt goda och lite annorlunda pizzor
Ganska dyra men helt klart vörda priset.
Underbar miljö så där på landet och trevlig personal.
Inget ställe om man har bråttom då det tog ett tag att få in maten. Allt beställer man själv via en QR kod men det var väldigt enkelt och

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Beatfreak74

Omdömet skrevs 30 maj 2022

Supergoda pizzor med annorlunda pålägg. Mysig restaurang att sitta i om man vill äta på plats. Vi hämtade hem och det funkade jättebra.

Datum för besöket: maj 2022
Tack jensi350
Omdömet skrevs 22 april 2022

15minuterenkvart är en pärla i Skåne som måste besökas. De serverar pizzor på en egen nivå där man känner kärleken som lagts in i maten. Miljön är liksom den vacker och atmosfären är avslappnad men med europeisk rik anda. Perfekt att besöka med större sällskap också. Servicen är super.

Datum för besöket: april 2022
Tack amandaV4786BV
Omdömet skrevs 5 november 2021 från mobil enhet

Bästa pizzorna jag ätit!
Fantastisk miljö och supertrevlig personal!
Kan starkt rekommendera detta underbara ställe !

Datum för besöket: november 2021
Tack 367veronical
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Börjar med det positiva, fantastisk miljö och väldogt trevligt bemötande och fräsch ruccola.
Sen är resten i bästa fall budget. Pizzadegen serverades ljummen(vi va helt själva på serveringen)och osten va en billig variant av förriven gouda/mozzarella blandning som avslöjade sig med distinkta fettfläckar på pizzan.
Detta va nog den största distansen mellan pris och vad som levererades jag varit med om, nånsin. Men köket och servisen tog kritiken på bra sätt(typ bad oss att byta pizzeria). Så är man ute efter trevlig och ovanlig omgivning har man kommit perfekt. Önskar er lycka till <3

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack 603g_rhank

Resenärer som tittade på 15 Minuter En Kvart tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt 15 Minuter En Kvart? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.