“Helt magiskt ställe med Pizzor av högsta kvalitet”
Omdöme om 15 Minuter En Kvart

15 Minuter En Kvart
Rankad som nr 35 av 84 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 22 april 2022

15minuterenkvart är en pärla i Skåne som måste besökas. De serverar pizzor på en egen nivå där man känner kärleken som lagts in i maten. Miljön är liksom den vacker och atmosfären är avslappnad men med europeisk rik anda. Perfekt att besöka med större sällskap också. Servicen är super.

Datum för besöket: april 2022
Tack amandaV4786BV

Omdömet skrevs 5 november 2021 från mobil enhet

Bästa pizzorna jag ätit!
Fantastisk miljö och supertrevlig personal!
Kan starkt rekommendera detta underbara ställe !

Datum för besöket: november 2021
Tack 367veronical
Omdömet skrevs 23 juli 2021

Börjar med det positiva, fantastisk miljö och väldogt trevligt bemötande och fräsch ruccola.
Sen är resten i bästa fall budget. Pizzadegen serverades ljummen(vi va helt själva på serveringen)och osten va en billig variant av förriven gouda/mozzarella blandning som avslöjade sig med distinkta fettfläckar på pizzan.
Detta va nog den största distansen mellan pris och vad som levererades jag varit med om, nånsin. Men köket och servisen tog kritiken på bra sätt(typ bad oss att byta pizzeria). Så är man ute efter trevlig och ovanlig omgivning har man kommit perfekt. Önskar er lycka till <3

Datum för besöket: juli 2021
2  Tack 603g_rhank
Omdömet skrevs 22 juli 2021 från mobil enhet

Pizzerian låg i en fantastisk miljö med vackra sädesfält omkring. Enkelt och mycket mysigt ställe i lantlig miljö.
Personalen var mycket trevlig , uppmärksam.och hjälpsam . Fick även vatten till hunden .
Pizzorna var otroligt goda och ett stort extra PLUS att vi veganer kunde få veganost på vegetariska pizzorna !
Rekommenderar detta verkligen denna restaurang.

Datum för besöket: juni 2021
1  Tack Inspire54284608058
Omdömet skrevs 21 juli 2021

Dessa pizzor var definitivt inte värt 65 minuters väntan. Dessutom att efter 40 minuters väntan få besked att pizzorna "strax" är färdiga. Under all kritik!!!

Datum för besöket: juli 2021
1  Tack G1163HEmonicaf

Resenärer som tittade på 15 Minuter En Kvart tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt 15 Minuter En Kvart? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.