“En timme och en kvart”
Omdöme om 15 Minuter En Kvart

15 Minuter En Kvart
Rankad som nr 34 av 83 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Goda pizzor i det högre prissegmentet. Bra service och trevlig personal. Det är det positiva. Det negativa är att dom gånger vi varit där så har det alltid tagit mer än timme att få några pizzor serverade. Min titel på detta inlägget är mer lämpat som namn på restaurangen. Varför det är så vet jag inte. För lite kökspersonal? För litet kök? Oavsett så är det inte ok med så lång väntetid för pizzor. Rekommenderas men undvik om du redan är hungrig vid ankomst.

2  Tack jimmyi940

Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Super goda pizzor!! Trevlig personal och ett trevligt koncept!
Lätt värt att ta sig ut på landet! Hela vistelsen är en upplevelse!

2  Tack lifewithmclouis
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

God mat som serveras i den lantligaste av miljöer, på en terass med utsikten av vackraste sädesfält och hästhagar i solnedgång.... Supergoda pizzor och trevlig personal

Tack MammamuKungs_r
Omdömet skrevs 17 juli 2020

Om man överhuvudtaget ens kan få en stackars servistjej att före klockan 17 säga att våra två take away pizzor känner att vara klara 20:30 så är man inte en restaurang, eller ens en pizzeria utan ett skämt.
Då säger man "tyvärr, vi har fullt". Men man säger INTE att två pizzor (som hon helst ville att vi skulle betala först) är klara TRE TIMMAR senare. Det finns inte.
Uselt. Överreklamerat och ytterst otrevligt. Pinsamt.

Tack Eva S
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Fullkomligt perfekt surdegspizza. Ligger mysigt ute på landet i en hästgård med vacker natur. Måste upplevas!

Datum för besöket: juni 2020
Tack P1508AOdavidp

Resenärer som tittade på 15 Minuter En Kvart tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt 15 Minuter En Kvart? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.