“Fantastisk idyll och god mat”
Omdöme om 15 Minuter En Kvart

15 Minuter En Kvart
Rankad som nr 34 av 84 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

God mat som serveras i den lantligaste av miljöer, på en terass med utsikten av vackraste sädesfält och hästhagar i solnedgång.... Supergoda pizzor och trevlig personal

Datum för besöket: juli 2020
Tack MammamuKungs_r

Omdömet skrevs 17 juli 2020

Om man överhuvudtaget ens kan få en stackars servistjej att före klockan 17 säga att våra två take away pizzor känner att vara klara 20:30 så är man inte en restaurang, eller ens en pizzeria utan ett skämt.
Då säger man "tyvärr, vi har fullt". Men man säger INTE att två pizzor (som hon helst ville att vi skulle betala först) är klara TRE TIMMAR senare. Det finns inte.
Uselt. Överreklamerat och ytterst otrevligt. Pinsamt.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Eva S
Omdömet skrevs 21 juni 2020

Fullkomligt perfekt surdegspizza. Ligger mysigt ute på landet i en hästgård med vacker natur. Måste upplevas!

Datum för besöket: juni 2020
Tack P1508AOdavidp
Omdömet skrevs 11 maj 2020

Hämtade två pizzor strax efter avtalad tid -hade lite svårt att hitta till restaurangen.
Prislappen på pizzorna är ganska hög och förväntningarna därmed också.
Kycklingpizzan var både estiskt tilltalande och smakade bra. Pizzan med kantareller smakade OK, men såg inte så "rolig" ut. En ljusbrun röra med svampar, som stack upp.
Den var inte prisvärd.

Datum för besöket: maj 2020
Tack christercarlson
Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Vi delade några goda härliga pizzor på 15minuterenkvart. En personlig favorit var Skagen med räkor och kaviar, men variationen var bra. Den här kvällen var alla ölsorter på menyn slut enligt servitrisen, men vi såg ändå att det kom ut öl på andra bord. Generellt verkar inte personalen särskilt medveten om att gästerna bör tas om hand och kanske vill beställa något mer. Det positiva med det är att det blev en billigare kväll för oss. Vi kommer gärna tillbaka för en pizza men troligen hämtpizza.

Datum för besöket: augusti 2019
4  Tack Max H

Resenärer som tittade på 15 Minuter En Kvart tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt 15 Minuter En Kvart? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.