“Snabb matställe”

Lägg till den.
Livs & Grill Nybrostrand
Rankad som nr 60 av 83 Restauranger i Ystad
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Vi var sugna på pizza, tyvärr serverade dom det inte så sent, fanns inte så många rätter att välja på, men det blev kycklingspett och pommes, vi var ensamma på stället så det tog inte så lång tid för maten. Men den var god. Damen som serverade oss var trevlig, och stället var litet och mysigt. Rent och snyggt, då i alla fall.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Viderora
Omdömet skrevs 6 november 2019

Har inte ätit dagens men pizzorna är helt klart bland dom bättre. Har hämtat flera gånger och aldrig blivit besviken.

Datum för besöket: september 2019
Tack GorranJ
Omdömet skrevs 19 maj 2019 från mobil enhet

Ett enklare matställe med snabbmat och dagens rätt. Men att få microvärmda köttbullar och potatismos (pulvermos) gör ingen glad.

Datum för besöket: maj 2019
Tack Backis63

Resenärer som tittade på Livs & Grill Nybrostrand tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Livs & Grill Nybrostrand? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.