“Födelsemiddag”

Restaurang Marinan
Rankad som nr 8 av 73 Restauranger i Ystad
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Omdömet skrevs 15 maj 2021

Vi var där och firade födelsedag och tänkte äta en god middag i lugn och ro. Fick bord i uterummet där det satt ett stort sällskap uppdelat på tre bord. De var berusade och skrek mellan borden till varandra. Vi frågade efter bord där inne istället eftersom där var sånt liv..Det var fullt.. Vi kunde inte höra varandra prata när vi satt vid samma bord! Alla andra som satt där ute tittade hela tiden bort mot de högljudda gästerna. De gick dessutom runt och stod vid varandras bord och gapade.. Tycker att personalen borde sagr till att de skulle lugna sig.. Vi slängde i oss maten som vi betalde över 1200 för och försvann fort.. Sååå förstörd födelsemiddag!

Tack Marie V

Omdömet skrevs 5 maj 2021 från mobil enhet

Trevlig personal och bra tänk med Corona avstånd. Fin utsikt mot vattnet och båtarna. Vi åt schnitzel och den underbart goda räkmackan.

Tack 449anetten
Omdömet skrevs 1 maj 2021 från mobil enhet

Som båtgäster var det självklart att besöka hamnkrogen. Alert och trevlig personal, väldigt stora portioner, framförallt ”vräkmackan”. Gott och avslappnad miljö. Rekommenderas

Tack camillapersheden
Jeanette W, Ägare på Restaurang Marinan, svarade på det här omdömetSvarade 2 maj 2021

Vad skoj att ni var nöjda och visst är vår personal helt fantastisk✨. Hoppas vi ses igen

Omdömet skrevs 1 december 2020 från mobil enhet

Vi blev positivt överraskade över hur stora portionerna var på dessa ”tapas” något man inte är van vid. Trevlig och uppmärksam personal, väldigt god mat och framförallt generösa och prisvärda portioner. Kommer absolut tillbaka nästa sommar och rekommenderar Marinan starkt!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack parachutes87
Omdömet skrevs 29 augusti 2020

Enkelt och trevlig restaurang om man vill äta något gott och enkelt. God mat och en mycket trevlig personal mycket att välja på menyn. Snabb och fin service. Rent och snyggt

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Tommy F
Jeanette W, Ägare på Restaurang Marinan, svarade på det här omdömetSvarade 15 mars 2021

Tack snälla. Vad glad man blir av era ord. Vi öppnar snart upp för säsongen igen. Välkomna åter!

Resenärer som tittade på Restaurang Marinan tittade också på

Ystad, Skåne län
Ystad, Skåne län

Besökt Restaurang Marinan? Berätta vad du tyckte!