Gårdshotellet är ett jättemysigt litet hotell som ligger idylliskt på landet någon mil från Ystad. Rummet vi bodde i var trevligt och funktionellt. Vi uppskattade både frukosten, närmiljön och den suveräna uppkopplingen. Däremot gillar jag inte den nya trenden att inte städa rummet när du är gäst mer än en natt.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack gunillak52

En underbar vistelse med fantastisk service, supergod frukost (magiska hembakade frallor & supergott kaffe från eget rosteri!), och en fin och välutrustad stuga. Vi hade bokat 4 nätter men förlängde med ytterligare 2 nätter då vi trivdes så bra! Ett litet minus var dålig internetuppkoppling, men annars var allting kanon. Hela gården är superfin och idyllisk, harmoniskt baserad bland fälten. Rekommenderas varmt!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 804linaj
Omdömet skrevs 5 augusti 2020

Kanon härligt ställe och nära till Ystad centrum . Blev bemötta av Fredrik som visade oss runt. Super bra frukost!!
Det enda var att rummen kunde ha varit lite bättre städade, det luktade avlopp i ena rummet men efter att ha spolat igenom i duschen en stund så försvann lukten men annars tipp topp!

Tack rebeccanK1447LA
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe med det där ”Home style feeling”.
Rummen fräscha och bekväma, men kanske det främsta är det trevliga bemötandet och den hemtrevliga känslan. Frukosten är suverän med allt som behövs på ett frukostbord. Ett ställe för alla att trivas på.

Tack 157patrikg
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Vi tillbringade 4 nätter på Gårdshotellet och är överrumplade av den magiska miljön. Fantastisk service, gästvänlighet och man kände sig som gäst uppskattad och välkommen. Rekommenderar alla att åka hit!

Tack EmmaBrattstrom