Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 13 juli 2020

Vi tillbringade 4 nätter på Gårdshotellet och är överrumplade av den magiska miljön. Fantastisk service, gästvänlighet och man kände sig som gäst uppskattad och välkommen. Rekommenderar alla att åka hit!

Tack EmmaBrattstrom
Omdömet skrevs 12 juli 2020

Tack för en underbar lång weekend. Vi kan varmt rekommendera detta gårdshotell. Underbar service av Fredrik, ägaren, som fixade ett dubbelrum åt oss trots att vi felaktigtvis bokade ett 2 bäddsrum (med separata enkelsängar). Stort tack! En väldig god frukost serverades varje morgon med goda ingefära shots för att komma igång. Väldigt smart att kunna använda frukostsallen på kvällen för att värma lite mat eller dricka en kopp te. Man kan sitta där och spela sällskapsspel eller titta på TV (Netflix).
Otroligt lugnt och fina vyer. Hoppas vi ses igen.

Tack sverige907
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt B&B med jättetrevlig personal och bra service, man kände sig verkligen välkommen här. Fantastiskt fina omgivningar och möjlighet att även sitta ute och äta frukost. Personalen fixade laddmöjligheter till bilen. Jättefin frukost med hembakt bröd och allt annat man kan tänka sig. Bra tillgång på glutenfria frukostalternativ också. Mysig frukostmatsal. Fina rum och fräscht boende. Vi kan verkligen rekommendera detta ställe.

2  Tack annalC470IU
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Jättemysigt hotell på landet utanför Ystad, charmig stil, härlig omgivning och fantastisk personal. Här ska man bo när man vill ha det lugnt och skönt, när man vill ströva runt i fantastiska landskap och bara ha det bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Peter L
Omdömet skrevs 31 juli 2019

Vi kände oss genast välkomna av ägaren (Fredrik) när vi klev in i receptionen.
Rummen är trevliga, rent och fräscht, med en liten toalett o dusch. Konceptet bygger på att man förutom frukost ordnar sin mat själv. Frukost ingår och där erbjuds fil, yoghurt, flingor mm, nybakat bröd, ägg, köttpålägg, ost, grönsaker, frukt, juice, kaffe, te (stort plus för att det finns svart te utan tillsatt smak!!!) mm. I samma lokal som frukosten serveras kan man äta sin medhavda mat, mikro finns liksom tallrikar, te/kaffe, vinglas bestick mm. Utomhus finns flera trevliga grupper med trädgårdsmöbler.
Glöm inte att köpa och smaka lokalt tillverkad cider, Sövde-cider.
Vi har bara lovord och kommer mer än gärna tillbaka!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sonlys