Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
FindHotel
Travelocity
Omdömet skrevs 9 juli 2020 från mobil enhet

Trevligt B&B med jättetrevlig personal och bra service, man kände sig verkligen välkommen här. Fantastiskt fina omgivningar och möjlighet att även sitta ute och äta frukost. Personalen fixade laddmöjligheter till bilen. Jättefin frukost med hembakt bröd och allt annat man kan tänka sig. Bra tillgång på glutenfria frukostalternativ också. Mysig frukostmatsal. Fina rum och fräscht boende. Vi kan verkligen rekommendera detta ställe.

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack annalC470IU
Omdömet skrevs 2 augusti 2019

Jättemysigt hotell på landet utanför Ystad, charmig stil, härlig omgivning och fantastisk personal. Här ska man bo när man vill ha det lugnt och skönt, när man vill ströva runt i fantastiska landskap och bara ha det bra.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Peter L
Omdömet skrevs 31 juli 2019

Vi kände oss genast välkomna av ägaren (Fredrik) när vi klev in i receptionen.
Rummen är trevliga, rent och fräscht, med en liten toalett o dusch. Konceptet bygger på att man förutom frukost ordnar sin mat själv. Frukost ingår och där erbjuds fil, yoghurt, flingor mm, nybakat bröd, ägg, köttpålägg, ost, grönsaker, frukt, juice, kaffe, te (stort plus för att det finns svart te utan tillsatt smak!!!) mm. I samma lokal som frukosten serveras kan man äta sin medhavda mat, mikro finns liksom tallrikar, te/kaffe, vinglas bestick mm. Utomhus finns flera trevliga grupper med trädgårdsmöbler.
Glöm inte att köpa och smaka lokalt tillverkad cider, Sövde-cider.
Vi har bara lovord och kommer mer än gärna tillbaka!

Tack Sonlys
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera att bo på detta vackra gårdshotell.
Ligger så otroligt vackert med böljande åkrar runt knutarna.
Fredrik var helt fantastisk,
service på riktigt hög nivå!
Denna vackra pärla får man inte missa :)
Vi kommer tillbaka!

Tack Emelie E
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Supermysigt boende! Väldigt fräscht och bekvämt, vi trivdes verkligen och hade gärna stannat 1 natt längre men det var tyvärr fullbokat. God frukost där allt fanns med som man kan önska, bra sittplatser ute. Trevlig personal och musten/cidern som de säljer måste provas, var väldigt god.

Tack MajaaR95