Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Vio.com
StayForLong
Omdömet skrevs 31 juli 2019

Vi kände oss genast välkomna av ägaren (Fredrik) när vi klev in i receptionen.
Rummen är trevliga, rent och fräscht, med en liten toalett o dusch. Konceptet bygger på att man förutom frukost ordnar sin mat själv. Frukost ingår och där erbjuds fil, yoghurt, flingor mm, nybakat bröd, ägg, köttpålägg, ost, grönsaker, frukt, juice, kaffe, te (stort plus för att det finns svart te utan tillsatt smak!!!) mm. I samma lokal som frukosten serveras kan man äta sin medhavda mat, mikro finns liksom tallrikar, te/kaffe, vinglas bestick mm. Utomhus finns flera trevliga grupper med trädgårdsmöbler.
Glöm inte att köpa och smaka lokalt tillverkad cider, Sövde-cider.
Vi har bara lovord och kommer mer än gärna tillbaka!

Tack Sonlys
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera att bo på detta vackra gårdshotell.
Ligger så otroligt vackert med böljande åkrar runt knutarna.
Fredrik var helt fantastisk,
service på riktigt hög nivå!
Denna vackra pärla får man inte missa :)
Vi kommer tillbaka!

Tack Emelie E
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Supermysigt boende! Väldigt fräscht och bekvämt, vi trivdes verkligen och hade gärna stannat 1 natt längre men det var tyvärr fullbokat. God frukost där allt fanns med som man kan önska, bra sittplatser ute. Trevlig personal och musten/cidern som de säljer måste provas, var väldigt god.

Tack MajaaR95
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Fantastisk utemiljö, lugnt och vackert. Personalen/ ägaren service inriktad - ingenting var omöjligt gjorde även det godaste kaffet vi har smakat. Rummen hade en lantlig känsla, sköna sängar och rent och snyggt.

Tack Anne-lie S
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Mitt ute i ingenstans ligger detta otroligt mysiga ställe. Lugn och ro, men nära in till ystad om man vill ha mer fart. Rummen små och mysigt inredda, wi-fi och sköna sängar. Frukosten var magisk!! Rekommenderar detta ställe varmt!

1  Tack 840camillah