Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Supermysigt boende! Väldigt fräscht och bekvämt, vi trivdes verkligen och hade gärna stannat 1 natt längre men det var tyvärr fullbokat. God frukost där allt fanns med som man kan önska, bra sittplatser ute. Trevlig personal och musten/cidern som de säljer måste provas, var väldigt god.

Tack MajaaR95
Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Fantastisk utemiljö, lugnt och vackert. Personalen/ ägaren service inriktad - ingenting var omöjligt gjorde även det godaste kaffet vi har smakat. Rummen hade en lantlig känsla, sköna sängar och rent och snyggt.

Tack Anne-lie S
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Mitt ute i ingenstans ligger detta otroligt mysiga ställe. Lugn och ro, men nära in till ystad om man vill ha mer fart. Rummen små och mysigt inredda, wi-fi och sköna sängar. Frukosten var magisk!! Rekommenderar detta ställe varmt!

1  Tack 840camillah
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Hotellet är litet och enkelt, rent och fräscht. Trevliga allmänna utrymmen både ute och inne. Nära till Ystad. Bra lokala tips på vad en kan hitta på och var en kan äta. Fredrik är vänlig och hjälpsam. Sköna sängar. God frukost, kaffet som de gör själva är ett gott frukostkaffe.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Magdalena C
Omdömet skrevs 14 juni 2019

Fredrik var så trevlig och serviceinriktad. Hotellet var lugnt och skönt och omgivningen mysig. Jättegod frukost och härlig cider från Sövde serverades här. Sängarna var jättesköna och man sov som en stock. Hit kommer vi säkerligen att återvända. Tack Fredrik! /Kerstin och Janne

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Pixans F