Omdömet skrevs 18 juli 2019 från mobil enhet

Fantastisk utemiljö, lugnt och vackert. Personalen/ ägaren service inriktad - ingenting var omöjligt gjorde även det godaste kaffet vi har smakat. Rummen hade en lantlig känsla, sköna sängar och rent och snyggt.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Anne-lie S
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Mitt ute i ingenstans ligger detta otroligt mysiga ställe. Lugn och ro, men nära in till ystad om man vill ha mer fart. Rummen små och mysigt inredda, wi-fi och sköna sängar. Frukosten var magisk!! Rekommenderar detta ställe varmt!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack 840camillah
Omdömet skrevs 1 juli 2019

Hotellet är litet och enkelt, rent och fräscht. Trevliga allmänna utrymmen både ute och inne. Nära till Ystad. Bra lokala tips på vad en kan hitta på och var en kan äta. Fredrik är vänlig och hjälpsam. Sköna sängar. God frukost, kaffet som de gör själva är ett gott frukostkaffe.

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Magdalena C
Omdömet skrevs 14 juni 2019

Fredrik var så trevlig och serviceinriktad. Hotellet var lugnt och skönt och omgivningen mysig. Jättegod frukost och härlig cider från Sövde serverades här. Sängarna var jättesköna och man sov som en stock. Hit kommer vi säkerligen att återvända. Tack Fredrik! /Kerstin och Janne

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Pixans F
Omdömet skrevs 7 maj 2019 från mobil enhet

Ett familjärt och vackert litet Gårdshotell. Ägaren är omtänksam och serviceinriktad. En vacker byggnad i härlig miljö. Passar både konferens gäster som gäster som reser privat. Rekomenderar detta ställe. Väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2019
Restyp: Reste i arbetet